gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 he he.. jeg var til kontroll på onsdag pga, usikker på fostervannlekasje.. så det ble gy.undersøkelse, men fant ikke no!! så tok de ul og alt så bra ut med fostervann!! så spurte jeg legen om hun hadde sjekket åpning når hun tok gy.undersøkelse.. det hadde hun ikke så hun sa hun kunne sjekke... og da ble svaret: du er veldig moden, kort sjedeåpning og 1,5-2 cm åpning... oioi tenkte jeg! hehe, men morro.. har hatt vonde tak er nede mens det har vært kynnere.. hun regnet med fødsel om 1-2 uker.. er 37 uker på vei idag!! og da kommer spm..: er det dumt og ha sex siden jeg har åpning?? slimproppen har oxo gått er jeg ganske sikker på.. vil gjerne få litt fortgng her da se=P hehe... noen med svar???
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2007 dytter.... det jeg nevnte ang vonde tak når jeg har kynnere er som svakemensensmerter.. det er flere ganger om dagen og hver dag!! noen mååå svare meg!!!!! =)
Hege *fødeklar!* Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 hei, leste en tråd for ikke så lenge siden, at det var noen som hadde kommet til sykehuset med rier og litt åpning, hun fikk beskjed av jordmor om og dra hjem igjen og ha sex, for at det skulle modnes enda mer, så da er det tydligvis ikke farlig og ha sex med åpning, hun ble jo anbefalt det. Uansett, lykke til
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 oki=) takk for svar snille deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå