Julie*sin*mamma:-) Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hei. Må bare få luftet litt tanker her. Har ei lita jente på litt over 3 mnd, og i dag slo deg meg at jeg faktisk koste meg for aller første gang da jeg ammet henne. Har slitt med flere brystbetennelser, sårhet og blodige brystknopper, og lite melk. Har pumpet og pumpet i tillegg til alle mulige råd om produksjonsøkning. Opp til flere ganger om dagen har jeg vurdert å hive inn håndkle og starte med morsmelkerstatning. Det har rett og slett vært et kav helt til nå for ca 1 uke siden. Endelig har jeg nok melk og ammingen går greit. Det er takket være dere ammehjelpere her inne. Har fått masse gode råd og oppmuntringer av både expat, blomman og mange andre. Så tusen tusen takk for at dere er så tålmodige og svarer på de samme spørsmålene gang på gang, og for at dere er så utrolig kunnskapsrike. En stooor klem til dere alle...
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Henger meg på denne;-) Expat, Blomman og de andre har vært supre å ha!!!!
Expat Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Så flott da! Håper du får kose deg lenge! Flott innsats!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå