Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har murring i ryggen, føles slik at jeg har menssmerte, bare at det er på ryggen. Er det normalt siden jeg er i uke 31 nå? Kjenner ingenting på magen, bare kynnere. Fint om jeg fikk svar
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Heisann! Jeg fødte en liten gutt fredag 12 januar , 3 uker før tiden og det begynte slik med meg.. men jeg trodde bare det var menssmerter.. så jeg var hjemme.. ble litt vondere utover kvelden.. Hadde murringer i ryggen hele tiden nesten.. jeg fødte halv time etter jeg kom på sykehuset.. Jeg hadde ringt ned å spurt jeg.. sånn for sikkerhets skyld. Hvor lenge har du hatt det slik da?
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2007 hei. det begynte nok for ca halv time siden.. jeg har vondt i ryggen i tillegg.. har vært litt aktiv her hjemme med husarbeid. har slappet godt av på sofa i noen timer nå og da kom murringen. lurer på om det har noe sammenheng med ryggsmerten eller om det virkelig er murring.. er jo bare 31 uker på vei..... så alt er mulig? Grattis med ungen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå