Gå til innhold

Ligner EL-smerter på å ha hold??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er veldig rart!! har prøvd i et år nå, og aldri kjent når jeg har EL. Prøvde EL-tester i sommer, og fikk klare utslag. Denne perioden kjøpte jeg tester igjen, og fikk positiv i går!!:) og i dag kjenner jeg tydelig at jeg har vondt i ene sida, nesten akkurat som når man har hold.

Trur dere dette er tegn på at egget skal slippes??

Ble plutselig litt optimistisk jeg nå...!

Har nemlig trudd jeg har EL på dag 10, har hatt 25-26 dager syklus ca, men har blitt mer 26-28 dager de siste gangene, og fikk positiv EL-test i går, som var dag 12.

Kan jo nesten hende vi har bomma siste halve året!!

Rare greier...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Er det det at jeg stiller helt domme spørsmål, eller hva gjør jeg feil her inne?? Får nesten aldri svar på noe. Jeg prøver å lete etter innlegg om samme tema, men ikke alltid jeg finner noe som passer til det jeg lurer på. Jeg veit nok ikke så mye som mange av dere andre her, men trudde det var litt av poenget, at man kunne spørre og få svar.

Dette er ikke ment som kritikk, jeg bare lurer på hva jeg gjør galt. Gjør visst alt galt for tida, jeg.

Skrevet

ikke sett innlegget ditt før nå jeg=) men kan prøve å svare deg..

jeg har noe ala mensmurring som blir kraftigere og kraftigere til de ender opp som kramper,luft, hold smerter på et sett vis...el denne mnd resulterte i kraftige hold smerter og vondt når jeg sku sitte osv bla sex...fy så vondt det var=(

så vil nok tro at det er el du kjenner ja=)men jeg kan jo ikke si det med sikkerhet da=)

Skrevet

Hei=) Ingen spørsmål er dumme her vettu;) Men ang el smerter har jeg bare min egen erfaring, å det er veldig forskjellig fra gang til gang!! Noen ganger er det nesten som mensmurringer, andre ganger er det så vondt at jeg nesten ikke kan stå oppreist! Så det er sikkert elsmerter du kjenner du og!! Tror jeg=)

Skrevet

Det kan godt tenkes det er EL du kjenner, men normalt tror jeg El smerter sitter litt lenger ned en hold smerter gjør. Men dette er sikkert veldig individuelt. :-)

Skrevet

Tusen takk!!:)

trur ganske sikkert det må være el-smerter, men har aldri kjent det så tydelig før. sitter lenger ned enn holdsmerter ja, men er akkurat samme følelsen.

Tenkte jeg ikke skulle stresse så mye med når vi har sex denne pp'en, men ble skikkelig ivrig jeg nå... hehe. Vi kosa oss litt i dagtidlig, så det burde jo kanskje holde...?!

Skrevet

Syns dere kan kose dere et par ganger til de neste dagene:) Å ligg med beina høyt i 15-20 min etterpå, bare sånn for sikkerhetsskyld;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...