Gå til innhold

Hei hei til folk i USA!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan opplever dere å ha barn/gravidtet i USA da? Jeg har to barn i alderen snart 4 år og 7 mnd. Jeg har vært endel ganger i USA og elsker det landet. Kunne virkelig tenkt meg å tilbringe litt lengre tid der borte. Hva gjør dere der borte da? Gift? studenter? jobb? Har lyst til å komme i kontakt med norske som bor der. Utveksling av erfaring osv..

Ikke Arizona her heller..Vi er i Florida, har bodd her i 8 år og vi har 2 barn på snart 4 og 2 år. Til sommeren flytter vi til Norge, så da blir det kun ferie tilbake til FL for og besøke venner, shopping, Disney og strender...

Til 'Hanne24' - Tror nok du er på rette forum - mange erfaringer ang. utenlands opphold diskutert her. Se også på English Forum. Har du bestemte spørsmål kan jeg gjerne prøve og svare.

Annonse

Hei igjen :)

Jeg er gift med nordmann, og har to barn. Ei jente på snart 4 år, og en liten gutt på 7mnd. Jeg bor i Skien. Liker meg veldig godt i USA. Hvor bodde dere i Norge da? Kjempeflott tid å føde ei lita jente på. Jeg fikk min jente i Mars. Men i california er vel været litt mer jevnt året rundt? jobber du der borte eller?

Kan jeg spørre om en ting ang. barneutstyr.

Hvor bør jeg kjøpe bilbarneseter til mine to barn? Jeg trenger også en vogn til minstegutten, eller anbefaler du/dere å ta med vogn fra Norge evt? og ca pris? Dette er jo utstyr som kun vil bli brukt i veldig kort periode. Har du anelse om ca pris? (kansje en reiseseng). Sjekker litt på internett www.target.com. Hva anbefaler du/dere?

Hei der!

Target (www.target.com)

Wal-Mart (www.walmart.com)

BabiesRUs (www.babiesrus.com)

har nok de beste prisene. Ikke ta med vogn fra Norge, prisene er lavere her!

Naar det gjelder bilseter er det stort sett Graco SnugRide som kommer best ut av det i sikkerhets tester for de aller minste, og mange har matchende vogner. De koster $70-80.

For de litt stoerre barna eller kombi-loesningene er Britax de beste. De er veldig dyre , $200-300 men du har dem i mange aar. For babyer legges de ned og naar barna blir stoere settes de opp. Saa de er verdt det i lengden!

Skal du ha reiseseng er Pack'n'play noe aa se etter. Det er reiseseng, lekegrind of stellebord alt i ett, og veldig praktisk! Fra $60 og oppover.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...