Gå til innhold

Noen som har født med brist i ribbein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt brudd i ribbein eller "bare" muskelstrekk?

Jeg mistenker at jeg har en av delene, men hvordan i all verden skal man kunne føde i en slik tilstand? Man må jo alldeles ødelagt etterpå?

Og keisersnitt vil vel gi dobbelt belastning, smerter både i ribbein OG operasjonssår?

Håper inderlig noen har erfaring å dele med en stakkars fødeklar som har problemer med å gå normalt og puste dypt pga smerter i ribbein..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aua, lykke til ihvertfall! Det finnes en type klemt nerve-smerte (fra utglidning oppe i ryggen) som kjennes som et brukket ribben rett under puppen, liksom. Skal til kiropraktor for det selv på tirsdag!

Skrevet

hei!

jeg hadde knallvondt i ribbeinet på høyre side de siste mnd av graviditeten. greide til slutt ikke å puste ordentlig. tenkte bare på at det var himla vondt... rett før fødselen sank han nedover, og det ble litt lettere, men fortsatt vondt. når fødselen startet, glemte jeg hele ribbeinet! :-)

det gikk laaang tid før smerten i ribbeinet var borte. veldig ømt. kan faktisk kjenne det fortsatt jeg, når jeg tar der. fødte i april 2005, hehe, så det setter spor! :-)

veldig veldig lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Men uff, ble ikke så beroliget av det. Var det noen gang snakk om keisersnitt eller var ikke det et alternativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...