Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg ble spurt da jeg var på den ordinære ul. om jeg ville komme til bake en gang til. Syns di sa noe om uke 30 eller noe? Dette var et frivillig tilbud.. Noen som vet ca når det er? Var det uke 30?
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Må si jeg ikke vet om noen 2.UL jeg for min del... med mindre man går på overtid eller andre komplikasjoner oppstår... ...eller det er flere barn i magen..
har fått lita pia Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 trur ikke det e nå 2 UL, visst alt står bra til med barnet?
Xzux Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Jo jeg fikk tilbud om det. Alt var bra med babyen på Ul. hmm.. merklig, kanskje bare På sykehuset her di har det da...?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Det er 2 ul på noen sykehus. tror kongsvinger har det bl.a. Vet ikke hlt når den er, men har hørt noen prate om det på skravle før, du kan jo prøve der inne?
har fått lita pia Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 ja trur det måvære detda, for her er det i allefall ikke 2 UL..skulle ønske det var det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå