Gå til innhold

Flere som opplever at kvalmen er kommet tilbake?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er snart i uke 29 og har til min store forskrekkelse merket kvalmen igjen.... I morges våknet jeg å var kvalm og måtte stå opp for at det skulle gi seg.. Var kvalm i går kveld og er kvalm nå.. Brekte meg nettop...

Var fryktelig kvalm og kastet en del opp i starten men har hatt det supert etter at det gikk over..... Skal det nå komme tilbake? Har hørt om noen som slet med kvalme i siste trisemester også...

Noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte som deg! Fikk helt panikk av at kvalmen skulle være tilbake igjen i uke 29-30. Men heldigvis ga den seg igjen etter snaue to uker for min del. Og det hadde det visst gjort med flere som jeg spurte om råd den gangen. Så jeg håper det går fort over for din del også!! Lykke til!!

Skrevet

jeg blir faktisk kvalm så fort jeg får maserier eller kynnere... Spesiellt når de er ekstra vonde.. Forrige uke lå jeg langflat foran toalettet...

Med førstemann var jeg ikke kvalm en plass.. så håper dette går over fort !

Skrevet

Ja æ har å fått litt a kvalmen tbake nu.. E i uke 29.. Æ lå over doskåla t æ va i måne 4-5 morra å kveld.. Å nu kjæm d siganes tbake.. :(

Skrevet

hmm... det var jo nesten litt godt å høre..(ikke misforstå da) får håpe det gir seg da.. begynner snart i praksis og vil ikke gå å brekke meg hos pasienter o.l....:)

Skrevet

Jepps.. er i uke 35, og kvalmen kommer og går. Særlig på kvelden og under kynnere. Kastet opp forrige uke, ikke morsomt!

Skal visst gi seg når magen detter litt ned i følge jordmor =:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...