Gå til innhold

Hvor mye mat?


bebito:-)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte m grøt for snart en mnd siden, og middagsglass for ca 14 dager siden. Fullammet før det(til 5,5mnd). Men nå lurer jeg på om jeg øker for fort? Pjokken elsker mat og gaper og gaper så han får nå full porsjon grøt på formidd, halvt middagsglass og dessert, og en litt mindre grøtposjon til kvelds. Pupp v behov i mellom. Er det mye? hvor mye middag osv gir dere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa spiser 1/4 brødskive til frokost/lunsj, 1/3 middagsglass + dessert til middag og en liten porsjon grøt til kvelds. Også gir jeg mme 2 måltider og tilbyr en flaske ca 1/2 time etter fast føde. Vann til alle andre måltider.

Vi begynte med grøt v 4 mnd, middag 5 mnd og brødskive nå v 6 mnd, så har jo økt gradvis. Noen ganger spiser hun mye andre ganger ikke fullt så mye..

 

Kan jo hende gutten din trenger så mye mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge gutten din ikke reagerer med vondt i magen så gjør det vel ingenting om du har økt på så fort med fast føde, skulle en tro. Jeg så og si fullammer fortsatt (6 mnd 20/1), gir to spiseskjeer med fruktmos på ettermiddagen bare. Begynt å prøve med brød i dag... (Med suksess!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingenting som tyder på at han har vondt i magen. Kanskje han vokser mye for tiden. Han synes ihvertfall det er godt:-) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...