Gå til innhold

når begynne å gi mat hver fjerde time?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså hun vil ha hele tiden. hvor lenge skal man gi dem hver gang de vil ha? puppene begynner å bli sår:( kan hun få smokk så tidlig? (6 dager)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smokk kan du gi ja.Min datter er 3 1/2 mnd og spiser nå hver fjerde time.

Skrevet

Putt i en smokk du og dersom det ikke funker, fram med puppen:) Det roer seg etterhvert da, men hver fjerde time?

Det skjedde aldri her, tre timer dersom jeg var heldig....:)

Skrevet

hver 3time max her å.. fikk vondt i magen av å få for mye/ofte...

Skrevet

Gi henne når hun vil ha når hun er så liten. Ville jeg gjort + at det får opp melkeproduksjonen! Puppene ordner seg :-) Lukas fikk smokk etter 2 dager hjemme, når hsn skulle sove :-)

Skrevet

Jenta mi er 4 1/2 mnd og får pupp med ca 3 timers intervall hele døgnet (dvs kanskje 4 timers intervall på natta, og noen ganger 1-2 timer på dagen) så tror det er litt individuelt....

Men når det er sagt så kan jeg love at du blir mer herda på puppene, iallefall ble jeg det, satt og gråt av smerte de første dagene og grua meg og drøyde lengst mulig før jeg la henne til. Vær flink å smøre/ lufttørke og å få henne til å ta riktig tak så blir det nok bedre med tiden. Viktig å gi henne ofte pupp i begynnelsen for å få opp produksjonen.

Skrevet

ja jeg sitter og gruer meg til hver gang jeg også :P er flink til å luft-tørke og bruker purelan. gir henne hver gang hun vil ha, men tror hun bare vil kose seg noen ganger, for hun sovner med en gang. :)

Skrevet

Gratulerer med jenta lille-lupp:) Du er en av de først jeg huska fra bim:) Kos dere masse:)

Skrevet

Uff kjenner meg igjen men som sagt går det bedre etterhvert, garantert!

(Bare et lite spørsmål: hun er ikke hvit på tungen? Vi fikk nemlig sopp ganske så med en gang (hun i munnen og jeg på puppene), da blir det ekstra j..... vondt! Bare for å utelukke det. )

Skrevet

Vi pupper hver 4. time nå sånn ca, men hun er 3 mnd. Da hun var 2 mnd var det ca hver 3. time - før det var det oftere...

Skrevet

hmm, har ikke sjekka.. skal se etter neste gang. hva gjør jeg hvis det er sopp da?

Skrevet

hvis det er sopp kan du ta turen til legen eller helsestasjonen.. du trenger en resept på noe som kalles mycostatin eller kosn det skrives.. flytende til babyen og krem til deg.. skal behandles i 14 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...