Gå til innhold

Har dere hørt noe fra hs eller andre at ungene ikke skal sove så mye på dagen?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Husker ikke hvor jeg leste det, men det var en som hadde en unge som nesten ikke sov på dagen. Hs hadde sagt da at de ikke skulle sove så mye på dagtid, for da lærte de ingenting?

Hvor mye bør unger på 5-6mnd sove på dagtid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sover 3-4 timer på dagtid og lærer seg masse fordet!!!!

 

Har ingen tro på at man ikke lærer noe selvom man sover??!!! Lurer innimellom på hva folk tenker på jeg altså, så mange rare spørsmål og svar noen ganger :)

Men aldri hørt på hs at de sover for mye.. (kanskje hvis de ikke sover på natta kan det være for mye søvn på dagen, men det gjelder vel litt eldre barn?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det stod skrevet i ett av innleggene her på siden. Men jeg leste det vel som at det var en "morsom kommentar" til en mor som var oppgitt over barnet som ikke sov mer... Husker ikke hvem det var som skrev det her inne, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke stemme? Jeg har motsatt problem da så har ikke tenkt over det, men så lenge de er aktive når de er våkne så kan det vel ikke være noe problem.. Og har ungen behov for søvn så har den vel behov for søvn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! De skal helst ikke sove mer enn 4 timer på dagtid i strekk, for da kan de "snu" døgnet. Dessuten er det ikke gunstig for amminga, men nå begynner jo babyene å bli såpass store at de også får fast føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det var jeg som skrev det her om dagen :) Det var noe HS mi sa, da jeg var litt frustrert over at lillegutt ikke sov så mye på dagen lenger ( Han sover 2- 3 timer) Men det er lite i forhold til før altså! Da sa hun at de på denne alderen skulle ikke sove så mye som før for det var så mye de skulle lære :) Så det trøster jeg meg med om lillegutt er mye våken en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi sover også så lite, på dagene med minst søvn sover hun bare en time, normalt et par timer om dagen. Men så sover hun fra 21-6 om natta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...