Gå til innhold

HJELP!!!! Trenger raskt svar....

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har vært igjennom uka fra helvette, jeg har blitt kaste ut av huset til faren min (og den nye samboeren hans), men klar beskjed om at jeg ikke lenger er velkommen dit. Jeg krangler så busta fyker med han jeg leiere leilighet av. Jeg er så langt nede psykisk at jeg nesten ikke har sovet om natta (sover heldigvis noe om dagen), hele uka.

Og nå ringte barnefaren meg. Han har ikke vært spesielt snill mot meg før (heller vel mer mot slem), og har derfor fått et besøksforbud, som egentlig varer i en mnd til. Jeg er så nedfor at jeg faktisk sa at han kunne komme opp en tur. Ja, jeg vet at det sikkert er kjempedumt, og at hvis jeg gir han lillefingeren så....... men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre, jeg bare griner og griner. Er livredd for at jeg ikke vil klare å gi babyen noe godt liv, jeg fikser ikke jobb, jeg får nesten ikke i meg mat. jeg har syklig behov for å snakke med noen.. + at jeg på toppen har en helvettes BL som hemmer meg.

HJELP!!!!

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ikke bra ut! Hvorfor har faren din kasta deg ut? Det skal vel mye til for at ens egen far kaster en ut?!

Har du ikke noen andre familiemedlemmer du kan bo hos ei lita stund? Eller noen venner? Du kan jo kontakte Amathea, kanskje de har noen råd? Iallefall noen å snakke med og som virkelig hører på deg! Håper det ordner seg for deg, herfra kan det bare gå oppover!:)

Huffda...høres ikke ut som du har det helt bra. Men...det er INGEN grunn til at du ikke skal klare å gi babyen din et godt liv....

Har du ikke ei venninne eller noen andre familiemedlemmer du kan prate med da? Kanskje ta en tur til jordmor/lege i morgen dersom du har et ok forhold til de?

Nå vet ikke jeg bakgrunnen til besøksforbudet..men alle kan selvsagt forandre seg, og kanskje det hjelper på å snakke ut med han nå? Dere er jo tross alt to om dette...selv om det neppe føles slik akkurat nå.

Kanskje på tide med en sykemelding, dersom du ikke har det allerede..BL er ikke gøy..og når hormonene i tillegg raser og verden snur seg mot deg...DA er det på tide men en velfortjent pause!

Dersom ting ikke er på topp med han du leier hos hadde det kanskje vært greit å flytte? Selv om det kanskje ikke er det du trenger på toppen av det hele nå... huff, nei..vet ikke helt hva jeg skal si...Ta det rolig med eksen i alle fall *;)

huff nå kom det noen tårer her,.,, fik helt vondt av deg!!! Håper du kontakter noen du kan snakke skikkelig med. lege og jm kan hjelpe deg med dette eller finne en som kan det! Jeg heier på deg jeg!!! Stå på...

Sender deg en go klem...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...