tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #26 Skrevet 14. januar 2007 hfm! rettelse! et og halvt år til!:)hihi ja det er en stund....MEN! er i den pillefrie uka nå og har mens og skal ikke begynne på nytt pillebrett for jeg tåler ikke pillene noe særlig og har lyst til at kroppen skal få hvile etter snart 6 år med prev, så et under kan jo skje! han hadde vel ikke blitt så glad om det skulle skje men han hadde fint taklet det og syns det var greit etterhvert for han vet at jeg ikke tar abort:)han hadde vel bare sagt at det ikke var helt rette tiden:)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #27 Skrevet 14. januar 2007 han hadde da faktisk vært med på å ta den sjansen for han veit at jeg ikke skal ta flere piller:)
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #28 Skrevet 14. januar 2007 Skal dere ikke bruke noe prevansjon da eller? ÅÅÅ, har såå lyst til å si at jeg slutter på pilla NÅ, men har ikke samvittighet til det! Kjærsten min også sier at blir jeg gravid så går det fint, men han vil ikke planlegge det akkurat nå! =P
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #29 Skrevet 14. januar 2007 nei vi skal bruke eggløsningstester fra billigtester til vi får råd til å kjøpe babycomp!:)babycomp brukes jo til prev også, og de fungerer på samme måte som testene på billigtester, forskjellen er at de ikke er digitalt:)vi bruker de bare motsatt!!i stedet for å peise på på positiv el så skyr vi unna:)hehe vi skal også bruke sæddrepene middel så det skal nok litt til får å bli gravid da:)hehe
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #30 Skrevet 14. januar 2007 Jøss, hadde jeg ikke turt å ta sjansen på men! *hihi* Jeg hadde håpa på å bli gravid jeg da! =P Babycomp har jeg lyst på òg! Men sambo synes det var altfor stiv pris! =P
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #31 Skrevet 14. januar 2007 ja jeg får egentlig litt dårlig samvittighet jeg også fordi jeg slutter på de men nå har jeg prøvd i et halv år med disse jeg har og er litt lei av å få forskjellige bivirkninger hver måned! og jeg har mens smerter to uker før mens og under mens!altså vondt i nesten 3 uker i måneden...hodepine,vonde pupper, svimmelhet har også dukket opp... og kondom tåler jeg ikke!!da får jeg svi og kløe som bare det så det bruker jeg ikke!
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #32 Skrevet 14. januar 2007 Skjønner! Da hadde jeg ok gjort det samme som deg! Jeg har hatt hodepine nå hver eneste dag de siste mnd! Kan det komme av p-pillene? Jeg har brukt det samme merket i 6 år da! :S
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #33 Skrevet 14. januar 2007 har lest en del om babycomp og de er faktisk 99.3 prosent sikre både som prev og ikke prev!:)jeg ringte inn til leverandøren og de sa at veldig mange bruker de som prev og er veldig sikre! og jeg er ikke så sinnsykt god til å huske pilla så det er like sikkert for meg som å ta pilla for å si det sånn:)hehe og eggløsningstestene skal jo være 99.et eller annet sikre i følge billigtestene så det burde jo være samme om jeg tar de eller babycomp:)eller??
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #34 Skrevet 14. januar 2007 Ja, det høres jo sikkert ut da! ;o) Heldig du! Gleeeder meg til jeg er ferdig med pillene! Nååå er det natta`n for meg! ;o)
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #35 Skrevet 14. januar 2007 kan jo være pillene men hvis du har brukt de samme pillene så lenge så er det vel lite sansynelig kanskje,men kan jo være det....ikke veit jeg...veit bare at jeg er dritt lei hele p pille skiten:)hehe
lilleklums Skrevet 15. januar 2007 #37 Skrevet 15. januar 2007 Lille meg er fra Tønsberg området. Studerer til å bli sykepleier, halvveis nå. Så jeg kommer til å ta et år pause fra studiet hvis samboer mener at han vil begynne å prøve fra april!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå