*tybber* Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Vi er like gamle vi! ) Kan jeg spørre hvor du er fra? Og hvor langt har du kommet i denne "bli prøver-prosessen"? *hihi*
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Så koselig! Hvor er du fra da? Dere får ordne dere profil her inne! ;o)
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 åh!!bli rop på er morsomt!:)hihihi jeg er fra hønefoss jeg!:)jeg har vel prøvd i et par år men ikke så hardt da,fordi jeg har ikke villet bli gravid egentlig men har bare villet ha noe holde fast ved lissom, slik at jeg veit at han vil ha barn med meg:)hehe...hvis du skjønner hva jeg mener....han har hele tiden sagt at han ikke veit når han vil ha barn og om han i det hele tatt vil ha barn og første gang han sa at han ville ha da var det minst 10 år frem i tid!!ja jøss lissom... men nå vil han ha da om et halvannet år sier han:)så det er fremskritt:)men det siste halvåret har det blitt litt mer mas fra min side:)kjenner jeg begynner å bli klar! og du da?:)hvor er du fra og når begynte du din prosess?
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2007 Da begynner det å hjelpe vettu! *hihi* Samme som her det. Jeg og sambo har bare vært sammen i to år vi da. Men vi begynte å snakke om barn allerede for 6 mnd siden. Da begynte han med at det var 5 år eller noe til vi skulle ha barn. Så gikk det ned til 3. Så ett. Og så til her vi er i dag. Prøvinga begynner når vi begge har fast jobb! ) Jeg blir bare mer og mer klar av å henge her inne! *haha* Bor i Fredrikstad jeg da! ;o)
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2007 Hvor lenge har dere vært sammen da?
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 ÅH!!! fredrikstad???jeg er opprinnelig i fra særp jeg da!:)flytta til hønefoss når jeg var 17 år:)kanskje vi har sett hverandre før da?:)hehe vi har vært sammen i 4 år vi da!han sier jeg har snakka om babyer siden vi ble sammen han da:)kan ikke mene å huske det det jeg da men:)hehe...men har alltid vært glad i babyer så det er jo mulig men...
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2007 Jeg er egentlig fra Moss jeg da, flytta hit til kjærsten min i november -05. Da hadde vi vært sammen i 5 mnd! *hihi* Hvor i Særp er du fra da? Jeg har også alltid vært glad i babyer! Kjærsten min sier at jeg ikke trenger å spørre om EN ting når vi får unger, for jeg kan alt! *hihi*
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 åja!da så:)kankje jeg veit hvem kjæresten din er da:)hehe jeg bodde midt i byen jeg! jeg flytta til min kjæreste etter en måned jeg...hfm...en liten risk jeg tok som viste seg å være den beste risken i mitt liv:)hehe sambo har sagt det samme til meg også!:)hehe... var utplasser på føden en gang å fikk se fødsel og fikk med masse blader og info om fødsler, babyer, stell og etc...det var etter det jeg fikk litt sånn skikelig babydilla og det var da jeg fikk beskjed av sambo om å holde kjeft i et par år:)hihihi
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 baby snart? hvor er du fra da??:)og hva er din situasjon?
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2007 Kjærsten min heter Petter, og er fra Rolvsøy! ) Det er jo ikke nødvendig å kaste bort tia, ikke sant? ;o) ÅÅ, hvordan var det a? Se fødsler og sånn. Søstra mi er gravid igjen ho da, venter en liten gutt i juni. Ho har spurt om jeg vil være med på fødselen, og jeg tror jeg vil det *hihi*
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #12 Skrevet 14. januar 2007 jeg kjenner et par stk som heter petter men det er jo litt vanskelig å si uten bilde eller etternavn men det forventer jeg ikke at du skal heller!:)hihihi... å være med på fødsel var utrolig opplevelse!!det er noe jeg aldri kommer til å glemme....jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene:) etter den opplevelsen så gleder jeg meg til å føde faktisk!!:)jeg var veldig heldig å se en god fødsel uten skriking og komplikasjoner og det hele gikk ganske fort:)etter at hu kom på føden så gikk det 3 timer til ungen var ute!nei det var sannelig en fin opplevelse....
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2007 Gå på hjemmesiden min, så ser du bilde av han! ) www.pettersinjente.piczo.com Jeg gruer meg til å måtte stå der å se at søstra mi, som jeg er sååå glad i, ha kjempe vondt, uten at jeg kan gjøre noe for ho! Er nok det som blir verst! Hvis jeg ikke har blitt gravid innen det, så skal jeg bli med! Men er jeg gravid, vet jeg ikke helt! *hihi*
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #14 Skrevet 14. januar 2007 hvis du føler at du takler å se søstra di har det vondt så er det absolutt noe å anbefale!men hu jeg så hadde jeg ikke noe forhold til så det kan hende jeg hadde reagert annerledes hvis det hadde vært noen jeg kjente og var glad i...svigerinna mi er gravid og hu har sagt at jeg kan være med henne også men jeg er litt redd for hvordan jeg takler å se henne i den situasjonen og om det skjer noe som gjør at jeg selv vil bli litt redd for å føde...vil ikke ødelegge min gode erfaring:)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #15 Skrevet 14. januar 2007 skal sjekke ut siden etter på jeg!
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2007 Akkurat sånn jeg tenker òg! Så jeg får se det ann! =P Sett på hjemmesiden eller? Kjenner du kjærsten min? =P
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #17 Skrevet 14. januar 2007 syns det var noe kjent med han men det kan være noe jeg innbiller meg!:)hehe jeg er forresten barn og ungdomsarbeider jeg også da!!eller lærlig da for jeg var litt treg med å finne ut hva jeg ville bli:)hehe
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. januar 2007 Så artig! *hihi* Eksen hans er fra Greåker.. Else-Marie heter ho.. Vet du hvem det er da? Så artig! Jeg slutta som lærling der jeg bodde før, men tok opp læretiden da jeg flytta hit! Så er akkurat ferdig! ) Trives du eller?
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #19 Skrevet 14. januar 2007 nei navnet hennes lyder ikke kjent, men kan jo være at jeg veit hvem hu er hvis jeg hadde sett a! men jeg syns det var noe kjent med typen din:)kan jo være at jeg har sett han på en fest eller noe en gang...hvor gammel er han? jeg trives egentlig ganske bra jeg men hadde ikke trodd at man ble SÅ sliten av disse smårollingene da:)hihi trodde skolebenken var slitsom jeg men der tok jeg visst feil:)hehe er i barneskole for øyeblikket jeg da og syns det er morsomt! de sier å gjør så mye rart:)hehe
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2007 Han er -84 modell.. ÅÅ, du må ikke gjøre meg så nysgjerrig! *hihi* Også må du ikke bruke så lang tid på å svare når jeg har stilt deg sånne VIKTIGE spørsmål! *haha* =P Da jeg jobbet i barnehage sov jeg minst 1 time hver dag etter jobb! Men nå går det greit! *hihi* Jobber 50% på den SFO`n jeg var utplassert på jeg da. Så jobber bare ettermiddager! Ganske så deilig! ;o) Er mye vikar i skolen da, så blir mye ekstra jobbing! Hvor lenge har du igjen av læretiden din da?
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 hehehe!var inne å granska han litt mer skjønner du og det gikk litt tregt! så deilig at du har sfo jobb da!for det faen ikke lett å få jobb som barn og ungdomsarbeider!:)ikke her i allefall:)hehe jeg begynte læretiden nå i høst jeg så har en del igjen kan du si! har sovna på sofaen en del ganger kan du si men prøver å la vær for det er noe jeg må venne meg til:)det går bedre nå da:)
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 14. januar 2007 ÅÅ, du MÅ finne ut om du vet hvem han er ! *hihi* Nei det er ikke lett å få seg jobb, ikke her heller! I morgen skal jeg sende ut 9 åpne søknader til barnehagene rundt her! Har nemlig bare jobb på sfo ut uke 7! ( Okei, ja da har du litt igjen. Skal du vente til du er ferdig som lærling før dere får barn? Venninna mi ble gravid under læretiden, og fikk greit med penger ho altså! *hihi* Spesielt hvis det er mot slutten! =P
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #23 Skrevet 14. januar 2007 åhh!dataen klikka!hater at det skjer... nei det skal ikke være lett å få jobb nei...håper du får det fort som fanden da så dere kan starte pp-ene!:)hehe ja vi skal jo egentlig vente til jeg er ferdig som lærlig men om det skjer før så gjør ikke det noe altså!:)hihi men når jeg er ferdig da SKAL vi!da er det ikke noe bønn altså jeg har også prøvd å si til han at vi får mer penger hvis jeg får i lære tiden men nei...han rikker seg ikke...kan jo ikke heller true han til å få barn:)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. januar 2007 #24 Skrevet 14. januar 2007 ja jeg prøver å finne det ut hvem han er men det står lissom stille i hodet mitt!:)hehe
*tybber* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 14. januar 2007 Nei kan jo ikke det! *hihi* Huff, 2 år er leeenge da! Skjønner ikke du klarer jeg! =P Vil ha bebiss NÅÅÅ jeg! =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå