Gå til innhold

bakoverliggende livmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også det, men har aldri hørt at det skal ha noe å si for størrelsen på magen. Jeg fikk kjempesvær mage ved forrige svangerskap. Husker ikke helt når magen begynte å synes, men kjøpte no mammaklær rundt 4 mnd på vei.

Men trur heller ikke det har noe å si for graviditeten

Har ikke noe å si verken når det gjelder graviditeten eller fødsel. Den gravide kan få smerter i ryggen da livmoren vokser litt "bakover" først.

Har ingenting å si på størrelsen. Dette fikk jeg fortalt av min lege ivertfall. Å magen min er også stor.

Annonse

Jeg har en sånn en! Fikk vite av min gynekolog at man i gamle dager korrigerte/ oppererte dette fordi man mente dette kunne få uheldige konsekvenser i et svangerskap. Hun sa at dette hadde man heldigvis sluttet med. Det var værre og gjøre noe med dette, enn og la det være som det er. Dette er min andre baby, og min erfaring er at det eneste negative var undersøkelser under selve fødselen. JM brukte gjerne litt ekstra tid på og finne livmormunnen. Ellers skal det altså ikke ha noenting og si!

Termin 2. juni! Har fått en liten kul, men ikke noe i forhold til andre som er like langt! Har hørt at babyen ligger lenger bak i magen når en har bakoverliggende livmor, og at den derfor ikke buler ut så mye, men er ikke sikker. Kan iallefall ikke fatte at det ligger en liten baby på 25 cm i den lille magen min!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...