Gå til innhold

Noen som har GOD erfaring med Menopur..? :)

Anbefalte innlegg

Ved forrige forsøk tok jeg Puregon. Kroppen min likte ikke det helt, og det gikk litt galt. Legen mente vi skulle bytte medisin til neste forsøk, og jeg har nå fått Menopur.

Er det noen som har no positivt å si om det?

Og er det noen som har blitt gravide med det...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7787633-noen-som-har-god-erfaring-med-menopur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg reagerte 1.gang veldig greit, fikk ut 4 egg. 2.forsøk måtte vi avbryte, da hadde e ikke produsert noen ting. Er nå igang med "2" forsøk igjen, alt vel, men har gått på nesesprayen nå i 14 dager, UTEN å få mensen. .tester til uka, for sikkerhets skyld!

Lykke til Dubbe med dette forsøket da. begynner på spray 31. januar:)

Snoopi: synd å høre at det gikk galt begge gangene, håper det går bedre neste gang. Off, synes det kan være tøft å "prøve". Å endatil miste.. Sender deg mange gode og positive tanker! :)

Hei

Jeg fikk Puregon første forsøk men fikk bare frem 1 egg - valgte derfor å avbryte.

Denne gangen har jeg gått på Puregon og Menopur et par dager og fått frem 2 egg og ett som er litt mindre. Skal ha uttak i morgen så det blir spennende å se hvordan det går videre.

Annonse

Vi reagerer visst veldig forskjellig på medisinene... Selv har jeg gått på 150ie Menopur og fått ut maaaaaaaange egg m/dårlig kvalitet. Nå ønsker jeg å bytte tilo Puregon i håp om at det skal gi færre egg med bedre kvalitet - men noen garanti har jeg jo ikke...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...