Babykilo Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Vi var nettopp 3 uker på ferie og sov på samme rom, og plutselig sover gutten så mye bedre, våkna bare 1-2 ganger på natta og sovna rett etter pupp. Før vi dro og nå når vi er hjemme igjen er det oppvåkning i eninga fra midnatt og utover. Pupp hjelper lite, han vil ikke ligge i senga si på rommet sitt. Har kapitulert og latt han ligge med meg de siste dagene og noen ganger rett og slett sovna med han på puppen. Nå skal jeg slutte å amme i senga hadde jeg tenkt. egentlig burde han slutte med hele nattpuppen. Stor gutt som får nok mat på dagtid. Ideer til hva jeg skal gjøre? Sover ikke så godt med han inntil meg... 7,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Da vårt lille gull var 7 mnd falt han på hodet ut av senga vår mens jeg sov! Han hadde dratt seg ned i fotenden uten at verken pappa eller jeg merket det. Da ble det brått slutt på samsoving kan du si! Har ingen gode råd sånn ellers....la han ligge på eget rom, komme inn og stryke på han når han våkner og ta tiden til hjelp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå