Vona Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Når lar dere babyen sitte i høystol? Er det ikke så at en skal være litt forsiktig med å la de sitte for mye når de er små? Når er det "lov", liksom? )
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 min er 6 mndr og han sitter i høystol når han spiser...vi støtter godt opp da med et teppe:) tydlig at d er stas å sitte der..hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Dem skal vel ikke sitte så lenge før dem klarer å sette seg opp selv, men å sitte der når dem får mat når de er 6+ må vel gå fint..hvis dem blir støtta opp med puter og sånn..
IAIA Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Vår lille gutt på 7 1/2 mnd har nå begynt å sitte i Tripp Trapp stol med babyset (ryggsete spesielt for småttiser). Han sitter der mens han spiser. Max 10-15 min. I bruksanvisningen sto det fra 6 mnd, men da ikke mer enn 10 - 15 min....
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 vi satte jenta vår i høystol når hun klarte å sette seg opp selv...
yasmina Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Dem skal helst ikke sitte slik før dem setter seg opp selv og iallefall ikke før dem dem kan sitte alene. Skal ikke måtte støttes opp... Det kan gi ryggskader ol . Har en venninne som går til fysio med sin lille fordi dem satte henne i stol alt for tidlig.
Eliise Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Begynte da hun var rundt 6 mnd vi også =) Hun sitter rak i ryggen selv, har ikke brukt noe puter el. for å støtte opp. Det er nå vel helst når de skal spis de har behov for å sitte der, eller?? Og det tar nå ikke så lang tid å få i dem maten =P
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Våres lita er 5,5 mnd og vi bruker stolen som har halvliggestilling ( som en bilsete f.eks.), kjøpte på babykos.no ( Extrema høystol). Topperst!!!
Vona Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2007 Takk for svar, alle sammen! Jenta vår er 6,5 mnd, og vi har i det siste latt henne sitte i høystolen når hun får grøt (sitter også i vippestolen ved mating). Skjønner at hun egentlig bør sette seg opp selv før hun skal sitte slik, så vi får være litt forsiktige. Hun har nok et stykke igjen før hun klarer å sette seg opp selv. Har ei venninne som begynte å sette babyen sin i høystol da den bare var noen få mnd gammel, så jeg begynte å lure på om det var vi som var litt "sære" og over-forsiktige.............. (Denne babyen satt forøvrig "som en prest" - altså uten støtte eller noe, da hun var under 5 mnd...) Hovedinnlegger,
lifa og Eline Skrevet 14. januar 2007 #11 Skrevet 14. januar 2007 Vi gikk over til høystol år hun var 7 mnd. da begynte hun å sette seg opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå