Gå til innhold

Andre som har tatt primolut for å få blødning?

Anbefalte innlegg

hEISANN!

Siden jeg ikke har fått blødning etter at forsøket ble avbrutt, har jeg nå starta på primolut-kur. Skal ta disse i 10 dager, så etter tre dager, vil jeg få en blødning.

på dag 20 er det da spraystart. Skal bli herligt å være i gang igjen;)

Noen andre med lignende erfaringer??

Synes hele situasjonen er litt merkelig siden jeg ikke har fått en blødning(forsøket ble avbrutt før uttak, og jeg satte ikkeel-sprøyta), men har tatt tester og jeg er ikke gravid.'

Klem:)

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg avsluttet en 10 dagers kur med Primolutt i går. Venter blødning rundt onsdag/torsdag.

Jeg har meget skjeldne menstruasjoner og må derfor bruke primolutt.

Vi skal i gang med 1 søskenforsøk,planlagt innsetting uke 10.

Lykke til til deg oxo.

Har ikke noen fornuftig forklaring på hvorfor blødninegn din uteble etter avbrutt forsøk..

Kan jeg spørre hvorfor forsøket ble avbrutt?

Ha en fortsatt fin dag.

Takk for svar. Fint at andre er i samme situasjon:)

Forsøket ble avbrutt, pga små eggposer. Dette var rett før jul, og siden de da stenger, ble det avbrutt..kjempsurt altså..!!Men men det er glemt nå, så nå er det bare å se fremover. Går du på primolut hver syklus eller...

Jeg satser på at jeg skal ha uttak/innsett i uke 11, viss bare mensen kommer 3 dager etter tbl.slutt!!!

Om du temper nå i denne perioden? Jeg har tidligere brukt babycomp, men lagt den bort etter vi starta med ivf. Siden jeg har vært så redd for at jeg kan være gravid(selv om neg.tester) tok jeg tempen i dagtidlig. Den var på 36.73. Dette er relativt høyt..men men..kan ikke tenke på det..blir så surrete i hodet da:)

Håper vi snakkes, siden vi mest sannsynlig kommer til å ligge litt likt i løypa:)

Lykke til:)

klem

Litt likt med meg, jeg måtte avbryte forsøket etter 5 dager med sprøyter, på grunn av små eggposer. Men jeg fikk fortsette med synerla sprayen, og venter bare på å bli nedregulert igjen. De sa at jeg skulle få en liten blødning så var jeg nedregulert. Sluttet 3. januar med sprøytene, og har fortsatt ikke fått noen blødning. Venter og venter...

Håper slik at jeg skal slippe å slutte med sprayen, slik at jeg bare kan komme igang igjen så fort som mulig. De har anntydet at jeg er nedregulert neste uke, da må jeg uansett på ultralyd om jeg har fått blødning eller ikke. Hvis alt er ok da, er det bare å begynne med sprøyter igjen..

Har vel aldri ventet så på mensen før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...