Gå til innhold

Har dere blitt spådd??

Anbefalte innlegg

Sjekket inne på spå-siden nå, og har fått svar. Anonym mente at hun så graviditet på meg i juni.

Kan jeg stole på dette, noen som har blitt sann-spådd her på bim??

Synd det er gæli lenge til... men samtidig sa h*n jo ikke at det skjedde da, det kan jo skje nå.. ha ha..desperat snart..

Noen som har noe erfaring med dette her inne??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7787401-har-dere-blitt-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

har blitt spådd av 3 forskjellige... 2 spådde graviditet rett over nyttår (*håpe, håpe*), og at det skal bli gutt, 1 spådde graviditet til sommeren....... Så det blir spennende å se i begynnelsen av feb :)

Da får du bare håpe på at de to har rett da, MissUlv:)

LallaWish: Det kan jo på en måte være riktig det de spådde da.. Bare så innmari synd det ikke gikk bra..

Tror jeg høres skikkelig overtroisk ut nå, er ikke det.. Bare syns det er litt artig, men ikke når de spådde det så seint! Hehe.. Hadde vært fint å høre at de ser det skjer snart liksom.. *Klamre seg fast i alt håp*

Spaniacalling: Har IKM den 30. jeg.. Og kommer TR da så er vi over i vår 11.pp. Venter på EL i disse dager, og dette er mnd det skjer!! Som jeg har sagt lenge nå, men det gjelder å ha trua, har jeg hørt ;)

Ikke alltid like positiv som i dag, har bare hatt en kjempe helg!!

Jeg er 22, sambo 24.

Annonse

Ja, jeg syns det begynner å bli på tide nå.. Har vært mange tunge dager, og jeg forbanner TR som pesten nå! Take a hike!!

Men jeg syns ikke jeg skal klage så altfor mye, mange her inne som har prøvd myyye lenger enn meg.. Men det er veldig godt å kunne "surve" og deppe litt her inne, mange som har forståelse, råd og trøst å gi! Da blir det plutselig litt bedre med en gang:)

all rett til á klage vettu :-)) Det má väre veldig vanskelig á gá á vente pá positiv test hver máned og istedet möte TR..! Kan ikke si at jeg vet hvordan det er (ikke enda hvertfall- háper ikke spádama har rett- thihih) Men bare det á gá og vente pá IKM i to uker er jo helt forferdelig- sá alt fra det og oppover vil jeg ikke unne noen! Háper virkelig det klaffer for deg. vente tid kvoten din er absolutt oppbrukt! samme til alle andre som har värt pröver lenge.

Jo takk for det:)

Håper selv det klaffer nå! Blir nesten gal av dette! Tenker stort sett ikke på noe annet enn EL, IKM, sjekker truse, bruker hvert ledige sekund til å sjekke symptomer.. Har vel ikke blitt bedre av å være her inne, men;)

Det er jammen ikke lett å ikke tenke på det.. Så de som sier at "du skal bare ikke tenke så mye på det" kan drite og dra! Ha ha.. For det funker nemlig ikke!;)

Håper du slipper å være her så lenge da:)

Dette er ikke noe blivende sted, selv om det er veldig koselige damer her inne:)

Selvfölgelig er det UMULIG á ikke tenke pá det- men hvis du vil ta imot et rád: Ikke stress deg opp-for du stresser opp kroppen og da er det vanskelig á klaffe. /vet det er letter sagt enn gjort)

Er helt "noia" jeg og... hadde veldig vondt i magen i tre- 4 dager etter egglösning. sá jeg var helt sikker pá at NÁ skjer det noe! stikk i venstre side OSV. Men sá ble plutselig alt det borte. sá ná har jeg sluttet á kjenner etter og venter heller til jeg kan teste. Vil jo ikke bli Helt GAL heller da! :-))

hei!

Jeg ble spådd gravid i august! Syns det er veldig veldig lenge til , så vi skal ihvertfall få det til før!

Er litt skeptisk til dette da, tenker litt på at hvem som helst kan spå liksom... Selv om de ikke kan det... Så jeg tar d ihvertfall med en klype salt, men spennende er det ;)

hehe, skjønner tankegangen... Lettere sagt enn gjort..

Stresser meg egenlit ikke opp, blir bare spent hver gang jeg tenker på det.. Ganske ofte..;)

Men samtidig er det litt godt å være spent å håpe!! Mye bedre enn at TR kommer ihvertfall:)

Jepp vi får krysse fingrene, og håpe på at det kommer et blått kryss om ikke lenge!

Jeg hadde EL 12 jan. og syns magen murrer mer enn vanlig nå, men helt sikkert innbillte symptomer siden det er så tidlig!

Ventetiden fra EL og til IKM er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lang!

Javisst! Den er en liten evighet!!

Men samtidig så koser jeg meg litt de første dagene, tenker på at det kan ha skjedd nå!! Men de siste dagene før IKM så begynner det å bli nok venting igrunn.. Da kan det bare krysses og jubles.. men neida, har ikke vært min tur enda! Så da er jeg jo ett skritt nærmere for hver gang egentlig:)

Hvis du ser på venstresida her, og ruller nedover til du kommer til spå/horoskop.

Jeg ble spådd graviditet i november/desember... Men det ser dårlig ut foreløpig.. Har testa negativt, men tr er ikke kommet enda, så alt håp er ikke ute. men... er ikke sikker på hvor mye jeg trur på dette da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...