Gå til innhold

hva gjør dere på i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva finner dere på sammen med gubben og småttisen/småttisene?

vi gjør ingenting.og jeg blir snart gal...når d er helg skal vi slappe av mener gubben..greit nok d meen vi kan jo godt finne på noe utenom husets fire vegger å da... men hva?

har en gutt på 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir smågal selv jeg! Gubben skal alltid drive med ett eller annet hjele folk osv.. som tar laaaaaaaaaaaaaaaaang tid.. så dermed sitter vi å venter hjemme hele uka og hele helga lang! Skal bare en svipptur som tar minst 3-5timer! skalbare skalbare heeeele tida!

Jeg og tassen triler tur ofte, men hadde vært greit om far og sønn hadde sett litt til hverandre også! Og at gubben hadde hjelpt til litt med tassen er ikke bare bare alltid.. Men neida alle andre venner og folk kommer først.. Å da er jo gubben såååååååå sliten da å ikke kan gjøre noenting etterpå...

Sier når han kommer hjem så kan vi slappe av med film o.l men han er kanskje hjemme 24-1ida på natta.. gidder ikke glane på film til 3 da.. med en baby som enda er oppe 2ganger på natta (7,5mndr)

MIn er sykemeldt så han jobber heller ikke.. bare hjelper alle andre.. skrur bil er i garasjen.. kjører rundt..

Noen ganger så er vi alle 3 på esvippturer innom folk da.. 1time max om dagen..

Først er gubben ute hele dagen.. sier natta til tassen så deretter spise litt så ut igjen så jeg sitter alene hjemme og passer baby.. Ikke minst vente vente vente og vente på at han skal komme hjem igjen!

Ringer tar han ikke tlf, blir bekymra.. Kommer så hjem ikke noe har skjedd hadde bare ikke lyd.. åååååååååååå blir smågal!

Skrevet

Når typen er i nordsjøen har jeg ofte besøk av venniner i helgene,ellers så er jeg med dem ute på fest.

Når han er hjemme fra nordsjøen lager vi oss ofte god mat, ser film og koser oss,eller så er vi på besøk eller på fest.

Skrevet

Fester? hvor er da ungene hen da?

Skrevet

Hos besteforeldrene sine. De maser på begge sider om å få ha han på overnatting. Siden han sover godt der å jeg ikke ammer han, ser jeg ingen problem at vi går ut å koser oss.

Skrevet

er ikke HI så det er sagt, men hva gjør du og barna eller du barna og gubben sammen da?

Skrevet

Drar på besøk, får besøk, slapper av, går tur, handler. Og slik er det stort sett. Min er 4 mnd.

Skrevet

Gutten vår er 6 mnd så det er jo ikkje så kjempe mye å finne på med han egentlig. Men vi er vel som alle andre familier, Er jo masse ute å går tur, går på besøk til andre venner med små barn ol. Men for det meste sitter vi hjemme å koser oss med gullgutten

Skrevet

er vel stort sett det jeg gjør å.. men blir litt smågal å gjøre det alene hele tida.. særlig nå når det skjer så mye å gubben går glipp av så mye av baby tiden til tassen han e 7,5mndr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...