Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk jeg inn på hurtigtest.no og bestilte meg noen el-tester. (måtte få med noen gravidetester i samme slengen da)Der inne kan man, i motsetning til på billigeteste få sendt ut og få med faktura. Det er jo bra når kontoen er tom. Nå er humøret på oppadgående hos meg, er nå på dag 4 i pp 20, og er sluttet å blø for denne gang.

Oppmuntrende å lese om de gamle damene her inne, på min egen alder, som tester positivt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fort å bli ruinert når man er en prøver som forlengst har passert 10 pp. Det burde vært offentlig støtte til den slags!

Du går en fin tid i møte, Agne! Ferdig med tante og klar og parat til masse prøving - alle muligheter er fortsatt åpne for dere :-) Lykke til!

Selv er jeg nettopp ferdig med el, så nå er det bare den grusomme venting som står foran meg :-(

Skrevet

Lykke til Agne...

Jeg har selv hamstret gravi tester på billigtester.

Er godt å ha i beredskap.Jeg synes det er irriterende dyrt på apoteket...

Ha en fornøyelig pp,forhåpentlig gir den også resultater...

Hilsen

Skrevet

Godt at humøret stiger Agne. Det er flere enn deg som ser poenget i å få testene i hus billigst mulig. Praktisk er det igrunnen å få dem rett i postkassa også, og mye billigere enn apoteket. Idag er EL testen positiv også...Hurra!!!

Lykke til med din testing om noen dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...