Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gikk jeg inn på hurtigtest.no og bestilte meg noen el-tester. (måtte få med noen gravidetester i samme slengen da)Der inne kan man, i motsetning til på billigeteste få sendt ut og få med faktura. Det er jo bra når kontoen er tom. Nå er humøret på oppadgående hos meg, er nå på dag 4 i pp 20, og er sluttet å blø for denne gang.

Oppmuntrende å lese om de gamle damene her inne, på min egen alder, som tester positivt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7787059-blakk-som-jeg-er-s%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er fort å bli ruinert når man er en prøver som forlengst har passert 10 pp. Det burde vært offentlig støtte til den slags!

Du går en fin tid i møte, Agne! Ferdig med tante og klar og parat til masse prøving - alle muligheter er fortsatt åpne for dere :-) Lykke til!

Selv er jeg nettopp ferdig med el, så nå er det bare den grusomme venting som står foran meg :-(

Lykke til Agne...

Jeg har selv hamstret gravi tester på billigtester.

Er godt å ha i beredskap.Jeg synes det er irriterende dyrt på apoteket...

Ha en fornøyelig pp,forhåpentlig gir den også resultater...

Hilsen

Godt at humøret stiger Agne. Det er flere enn deg som ser poenget i å få testene i hus billigst mulig. Praktisk er det igrunnen å få dem rett i postkassa også, og mye billigere enn apoteket. Idag er EL testen positiv også...Hurra!!!

Lykke til med din testing om noen dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...