Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt så langt? (helt frivillig å svare selvfølgelig:)

fru grim

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp 8-9 kg, er nå 26+6. Hadde jevn økning helt fram til uke 15, da fikk jeg bronkitt og bihulebetennelse og lå til sengs i 14 dager uten matlyst, så da stagnerte det litt, men kom seg fort igjen da jeg ble frisk igjen da :)

Fortsetter under...

Hei!

De første 16 ukene var jeg bare kvalm og sliten - liten matlyst. Gikk da ned 4 kg - men de har visst rast på igjen + 1 ekstra.. Så da er jeg ca +1 iforhold til utgangspunktet.. Meeeennnnn disse 5 kg kom jo så fort at jeg føler meg som en flodhest..hehe.. Er 20+4 i dag - så jeg har jo fortsatt endel jeg skal vokse(",)

Syntes magen har vokst veldig de siste 2-3 ukene..

Jeg gikk først ned 4 kg, pga av rare avsmaker på forskjellig. Men nå i uke 20 veier jeg 0,5 kg mindre enn utgangspunktet, så har lagt på meg litt. Har veldig liten mage, men den har vokst utrolig de 2 siste ukene så magen kommer nok:-)

synes i grunn det er viktig å få med seg hva man veide fra før av også!

så man ikke føler seg mer flodhest enn man trenger,hehehe

jeg veide 63 kg før jeg ble gravid,har nemmelig gått opp hele 17,5 kg.wæææææææ.hehe

er i 31+4 uke men har ikke gått opp noe særlig de siste 3 -4 uker.merkelig

Annonse

Jeg er naa 15 uker, og har gaatt ned 3,5 kilo pga kvalme.

Haaper paa og regner med at kvalmen gir seg snart, og at vekta viser mer... Har lest at det er normalt aa gaa opp rundt 20 kilo med tvillinger, men jeg haaper at jeg klarer aa holde meg under det! Veier naa 59! Og har ikke lyst paa tanken aa veie 79 kilo!!!!

Men men, vi faar se...

Godt å høre at det er flere som ikke har lagt på seg sååå mye, hehe... Leste også i ei bok at det var normalt å legge på seg mellom 15-20 kg, men tror nok det er ganske individuelt. Selv veide jeg 61 kg når jeg ble gravid, og veier nå ca 69 kg. I mitt forrige svangerskap la jeg bare på meg 9-10 kg, men det var så klart bare med ett barn da :)

Annonse

Uff skal jeg tørre og svare på dette da, hehe... Jeg har gått opp 18kg hittil...Føler det er veldig mye jeg..Men alle sier jeg bare har fått magen da,heldigvis..Begynner og kjenne og merke nå at jeg begynner og få¨litt vann i kroppen også...Akkurat som om fingrene stivner!! Men men litt må da regne med da vi skal ha to nurk ;) Er nå i uke 30..Hihi...Går fprt nå syns jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...