Gå til innhold

kan man bruke minifom gjvnt til de er 3mnd..?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var nettopp inne på felleskatalogen sine sider for å se om det var bivirkninger men der stod det ingenting om at det var noen, siden medikamentet ikke tas opp og kun har lokal virkning i tarmene (gjør at luftboblene brister). Så det ser du vel selv, om du trenger å bruke i det lange løp dersom du vil prøve å kutte ut en gang. (her i huset tør jeg ikke enda, nettene før Minifom-tidsalderen begynte var fæle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man bare kan holde på så lenge det funker.

Har selv brukt Minifom tabletter mot gass, og stod ingenting der heller om overforbruk.

Vi har hatt kjempebra resultat siden jeg kjøpe det forrige uke, tenkte prøve en dag uten dråper neste gang mannen min er hjemme (i tilfelle bråk) , og se om det går like fint uten nå.

Tarmene utvikles jo stadig og det er godt mulig dråpene kan kuttes kjapt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popkind

 

Dette er noe du gir babyen hvis de har luft i magen. Det får resept fritt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har gitt det med skje...vi har ikke hatt noen problemer med at hun spytter det ut igjen.

Hvis hun gjør det bør du kanskje gi med sprøyte sånn at hun får det i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..da tør jeg vel ikke slutte enda...hehe..men vi er heller ikke sikr epå hvor mye det har hjulpet...men har nok hjulpet litt ja..

 

popkind: hei igjen! håper det hjelper dere da! mjøsa sa noe om at man kan ta sukkervannog gi dem også om det er ille... klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...