Gå til innhold

ungen vil jo ikke sove!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

småen la seg litt før sju... d er mye tidligere enn vanlig,men han har bare hatt EN blund i dag... men det er ikke poenget..

han har nå sovet i 45 min og nå hyyylgriner han ...

sånn er det ellers også... sovne,våkne,sovne,våkne...... huff...

forslag til hva vi kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er foresten snart 6 mnd og legger seg vanligvis i 20-20.30 tiden:)

Skrevet

Har det alltid vært sånn? Vi har det slik i perioder, men han begynner ikke med tullet før utpå natta. Min roer seg hvis han får sove hos oss, og det er dessverre lett å gi etter når man vil sove. Kan han være sulten? Vi hadde det helt ille like før vi begynte med fast føde. Hjalp når han fikk ordentlig porsjon grøt.

Skrevet

han er ikke sulten ,får full porsjon med grøt og pupp før han legger seg....

Han begynte med dette "tullet" for ei uke siden ca... har alltid vært rolig og sånn når han skal sove...

kan hende det er tenner...ikke vet jeg... ser eller kjenner ikke noen tenner men han er litt sutrete nå om dagen og hektisk/rød i kinnene...

Skrevet

Kan være det, ja. Prøv med en paracet for babyer, det har hjulpet oss på en dårlig dag. Jeg tror min er litt redd for å være alene, vet ikke helt om jeg da skal la han være hos oss eller ikke. Søvn er vanskelig, du.

Skrevet

Anonym!

Sånn er gutten min også. Han våkner ganske nøyaktig 1 time etter jeg har lagt han, og har vært sånn en god stund nå. Jeg mistenker at han er tørst etter grøten, og at melken ikke lindrer tørste nok. Jobber hver kveld for å få i han endel vann i håp om at det skal hjelpe. En kveld fikk han i seg nesten 100 ml vann, og da sov han i 6 timer. Det er jo ikke mulig at han blir sulten 1-3 timer etter at han har spist grøt og pupp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...