Gå til innhold

Uff, hva er det med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har abslutt ingen energi om dagen, og da mener jeg ingenting! Orker stort sett bare å ligge på sofan og se tv eller pc. Har også et barn på nesten 3 år som krever sitt og er ekstremt mammadalt! Han er jo i barnehage store deler av dagen, så jeg har jo nok av tid for meg selv o.s.v.. uff, hva er det med meg da? Vil jo ikke være sånn.. er forøvrig 14 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke unormalt da. Mange opplever en sånn down i løpet av svangerskapet. men et tips kan jo være å sjekke jernverdiene dine da.

Jernlagrene tappes jo raskere mens du er gravid, og da mister du jo all energi!

Pass på å få deg nok søvn, og tving deg selv til å gå en tur hver dag, en eller annen gang på døgnet når energikurven er litt høyere. en kan bli sliten av å gjøre ingenting også!

Men sjekk jernlagrene dine..

Varm oppmuntringsklem

Skrevet

Akkurat som meg det! (jeg er 15+0)

I dag sto jeg opp halv elleve, spiste frokost med min kjære og tok meg en dusj. Halv ett så sovnet jeg igjen, og sov til halv to.

Ellers har jeg ligget som et slakt på sofaen, og nå sitter jeg og daffer forran pcen.

Nå i helgene lurer jeg på hvordan jeg egentlig kommer meg igjennom arbeidsdagen! Er definitivt ikke like effektiv som før, nei. Hyppige pauser på et kjærkomment hvilerom!

Skrevet

Samme her!! Er totalt utslitt føler jeg..

Skrevet

Du bør absolutt få sjekket jernlageret ditt. Jeg har også hatt problemer med å være utrolig søvning i løpet av dagen. Har også en på 3 år og en på 5 måneder så det er ikke bare å legge seg på sofaen. Siden det er så kort tid siden forrige svangerskap for min del så sa legen at jeg måtte passe på og ta vitaminer og jern. Vitaminer var greit sa jeg, men før jeg tar jern ville jeg at hun faktisk målte jernlageret mitt. Har "bestandig" hadde veldig høyt jernlager og dette har innvirkning på leverfunksjonen min. Nå fant imidlertid legen ut at jernlageret var veldig lavt. Har begynt på jern og kjenner allerede bedring etter 3 dager. Har også vært mye plaget av hodepine i dette svangerskapet, og håper dette også gir seg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...