Gå til innhold

Hvilken bleier bruker dere nå?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt Pampers nr 4 siden hun veide 6kg... Er beregnet 7-14kg tror jeg... liker at bleien er stor jeg så er det aldri lekasjer...

 

Veldig billig pakketilbud på Rema1000... 70kr for 88 bleier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne runden her bruker vi Libero 5-8 kilo.

Har hørt Lidl sine bleier er bra, men aner ikke hvor de har Lild butikker hen her i Oslo?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg så det var en Lidl butikk på veien fra grønland mot Gunerius... Er vist ganske ny og det brukte vel å være et parkeringshus der tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre! Her har jeg akkurat gått over til Up & Go 10-14 kg, fordi den vanlige bleia fra 7-14 kg strammet for mye, men jeg ser at jeg faktisk må opp i Up & Go 12-22 kg!! Og det til tross for at Sigurd ikke er mer enn maks 65 cm!! Ordentlig liten og rund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne lille spirrevippen her bruker også Libero 5-8 kg;-) som akkurat nå ble fylt med en saftig, velduftende (?) salutt - må nok stikke en liten tur på badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite PS: Og jeg takker for papirbleier og vaskemaskin. Tror jeg skal gå opp en bleiestørrelse ved neste innkjøp, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi... Har hatt noen sånne selv også, ja!! Det er så man blir stående og lure på hvilken "ende" man skal begynne i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha hatt en eksplosjon av en bleie på IKEA igår, og skiftet på et stellerom uten vask (!!), og i tillegg denne idag burde vel selv jeg klare å kjøpe større bleier;-) Det kommer til det at du faktisk vurderer om bodyen kan dras ned istedenfor opp, slik at du iallefall holder håret rent - hihi..

Må nok gå til innkjøp av større bleier, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UP&Go 7-11kg kjøpte jeg igår. Gutten min snur seg i eninga på bordet og da er det enklere. Får se om jeg fortsetter med dem. Bleia holder iallefall på både vått og tørt ; )) Bruker og Libero siden 7-14kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...