Gå til innhold

Hvilken bleier bruker dere nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Pampers nr 4 siden hun veide 6kg... Er beregnet 7-14kg tror jeg... liker at bleien er stor jeg så er det aldri lekasjer...

Veldig billig pakketilbud på Rema1000... 70kr for 88 bleier..

Skrevet

Her går det i Lidl sine bleier.6-14kg tror jeg.35kr for 56 bleier.Aldri lekkasje.

Skrevet

Denne runden her bruker vi Libero 5-8 kilo.

Har hørt Lidl sine bleier er bra, men aner ikke hvor de har Lild butikker hen her i Oslo?!

Skrevet

Hei,

jeg så det var en Lidl butikk på veien fra grønland mot Gunerius... Er vist ganske ny og det brukte vel å være et parkeringshus der tidligere...

Skrevet

Da skal jeg prøve Lidl bleier om jeg en gang er nede i byen...

Takker for tipset! :o)

Skrevet

Snuppa bruker Pampers Activ Fit 4, 7-18 kg. Kjøper de store pakkene på Rema.

Skrevet

Gud bedre! Her har jeg akkurat gått over til Up & Go 10-14 kg, fordi den vanlige bleia fra 7-14 kg strammet for mye, men jeg ser at jeg faktisk må opp i Up & Go 12-22 kg!! Og det til tross for at Sigurd ikke er mer enn maks 65 cm!! Ordentlig liten og rund :D

Skrevet

Har du prøvd Pampers Active Fit? De er ganske elastiske og derfor vi bruker de.

Skrevet

Libero 7-14, men synes de begynner å bli litt knapp, til tross for at hun er 8 kg...

Skrevet

Pampers Active Fit nr 4

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve meg på det! Takk :)

Skrevet

Libero 7-14 og så kjøpte vi 7-11 kg up&go:) Ble så søt da. I trusebleie:)

Skrevet

Libero 10 - 16 kg

Skrevet

Denne lille spirrevippen her bruker også Libero 5-8 kg;-) som akkurat nå ble fylt med en saftig, velduftende (?) salutt - må nok stikke en liten tur på badet!

Skrevet

Et lite PS: Og jeg takker for papirbleier og vaskemaskin. Tror jeg skal gå opp en bleiestørrelse ved neste innkjøp, ja;-)

Skrevet

Hi, hi... Har hatt noen sånne selv også, ja!! Det er så man blir stående og lure på hvilken "ende" man skal begynne i...

Skrevet

Etter å ha hatt en eksplosjon av en bleie på IKEA igår, og skiftet på et stellerom uten vask (!!), og i tillegg denne idag burde vel selv jeg klare å kjøpe større bleier;-) Det kommer til det at du faktisk vurderer om bodyen kan dras ned istedenfor opp, slik at du iallefall holder håret rent - hihi..

Må nok gå til innkjøp av større bleier, ja!

Skrevet

UP&Go 7-11kg kjøpte jeg igår. Gutten min snur seg i eninga på bordet og da er det enklere. Får se om jeg fortsetter med dem. Bleia holder iallefall på både vått og tørt ; )) Bruker og Libero siden 7-14kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...