Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg MÅ bare sladre her inne, for vi kjenner jo de færreste her inne ( utenom musefis og Lykkelig mamma), og jeg har lovet å ikke sladre på ei stund... Hva har skjedd? Joda - vi var på søndagstur til lekeland og skulle hjem igjen. Hele dagen syns jeg gubben (som egentlig er en udmerket sjåfør) kjørte som ei dame og tøyset fælt - og selvsagt sier jeg det jo også, for han sitter jo med angst i hjertet når jeg kjører, bare fordi han tror jeg ikke følger med. Skal rygge ut av parkeringslommen for å komme ut...KRÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJPANG!!...og gubben har kjørt på en av de 9689769 betongsøylene!! Fy flate så sinna jeg ble (hva er vitsen med bakovervendt barnesete når vi kræsjer med ræva?), gikk sporenstreks ut av bilen og satte meg på fører siden (gubben var jo bak for å sjekke skjermen, for han traff jo selvsagt ikke med tilhengerkroken) og mumlet noen eder ganske så høyt. Helt til jeg får lattis. Gubben min har gjort en SKIKKELIG kvinnfolktabbe! Det var mange søyler der (bare plass til 2 biler i bredden og lengden mellom hver av dem) - vi hadde gått forbi akkurat denne stolpen på vei både ut og inn OG han valgte selvsagt den vanskeligste veien ut... Og ikke nok med det - skjermen trykte seg jammen nesten 10cm innover, for han klarte jammen å lage en skramme i bakluka også, ikke bare i støtfangeren. Mohahaha! Ikke noe som lager rust heldigvis. Det mest frustrerende med dette er jo at siden jeg har lovt å ikke si noe (på en stund i alle fall) så kommer jo alle til å tro at det er min feil :o/ Han tar det heldigvis med fatning og en viss humor, ellers hadde det vel vært helt forferdelig å være i hus med ham. Og det er utrolig deilig å kunne mobbe ham litt (han har drevet og mobbet meg fordi jeg traff et hus, men jeg hadde ALLE unnskyldninger på min side der han faktisk ikke hadde noen - det var mørkt, regnet, jeg hadde en annen bil + steinmur å ta hensyn til og huset var svart og foran meg når jeg skulle rygge (sneia det med en gummilist fremme på støtfangeren når jeg måtte rygge meg inn i en lomme) - hos ham var det flombelysning og ingen regn... hehe). Så NÅ har jeg tømt hjertet mitt litt - nok en gang godt å ha et sånt forum :OD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 Uff da, ikke meninga å dra på smilebåndet her, men vanskelig la være.. Høres jo ut som om han har hatt lit fart inn i denne betongsøylen og da, om han tom har bulka bakdøra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 15. januar 2007 #3 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehehe...må jo bare le litt...for her er det nemlig også gubben som har gjort den største kjøreblunderen... Alle har mast om portsøylene våre, at vi må ta de bort, før noen kjører i de... Men nei...det er ikke nødvendig... Og hva gjør gubben?? Jo, han rygger fint inn i og lager DEN bulken/stripa... Masse rust og greier..men heldigvis var det "bare" jobbilen hans -den er vår, altså, men han bruker den bare til og fra jobb og når han skal kjøre boss o.l... Mens jeg ikke har vært borti noe -enda... Jaja..trøsten er vel at det "bare" er en bil...og ikke noe mer verdifullt enn det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 15. januar 2007 #4 Del Skrevet 15. januar 2007 Hehe.. må jo bare le da! det er enda jeg som har den største brøleren her da... kjørte inn i en annen bil bakfra! MEN jeg kjørte i 40km og sto på bremsa i 20-30meter så traff han sikkert i 10km/t... som dere skjønner var det speilblankt der da!! Men svigerbror min brukte å mobbe meg, men nå har han vraka første bilen sin, kjørte inn i noen bakfra samme som meg, og jaggu meg kjørte han ikke utfor denne vintern også!! hehe.. så han mobber ikke meg lenger nei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 15. januar 2007 #5 Del Skrevet 15. januar 2007 Drar på smilebåndet her ja. Det er fort gjort - nå kan han se hvor fort gjort det er. Hmmm glad eg enda ikke har krasja i noe eg da... men det kommer nok. Må legge til "er ikke så flink å rygge nei" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 17. januar 2007 #6 Del Skrevet 17. januar 2007 Hahahaha, beklager at jeg ler men jeg ser det for meg!! Og ja det er virkelig trangt derinne, pleier ikke å parkere der, hehe... ;o) Men han er ikke alene, mannen min har kræsjet alle farens biler men enda ikke sin egen, hehe!! Den ene kjørte han utenfor en skrent med og havnet på taket 7-8 meter lenger nede i en skog og da klatret han bare ut og startet på turen opp igjen av skråningen. Vel oppe igjen gikk han den km det var til farens hytte hvor han fortalte i forbifarten at han bare skulle låne en spade for han skulle grave løs bilen som lå nedi skogen. Faren trodde ikke det han hørte og fikk satt ham inn i bilen sin og sammen kjørte de ned og det var først da han kom til seg selv! Bilen var totalvraket og måtte heises opp av kranbil før den ble kondemnert så det kunne gått virkelig galt! Ble ikke mye bruk for spaden nei, hahaha!! Men som sagt har han ikke tatt sine egne biler, heldigvis, hehe! (Jeg tok den ene felgen på bilen vår men det var pga at noen hadde flyttet fortauskanten, det er jeg HELT sikker på, for jeg er jo en mye bedre sjåfør enn mannen min, hahaha!!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå