Gå til innhold

Lillehammer sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de mange enerom? Noen som vet hva som skal til for å få tildelt enerom? Er det det samme som familierom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 stk om jeg ikke husker feil. nei, det er ikke det samme. Det er en slags "stue" med dobbelseng. Enerom kan man ønske seg på det skrivet man sender inn. Har de ledig kan man sikkert få. Har man hatt KS får man det automatisk...

Skrevet

jeg er førstegangsfødende, og skal føde på lillehammer. har ikke helt oversikt selv..:) men en ting er sikkert; skal ytre ønske om alenerom ja! føler på meg at jeg kommer til å bli stresset av å dele rom med andre...når babyen min skriker, jeg skal amme, når de andre på rommet er urolig når jeg selv skal hvile osv. vurderer også å spørre etter familierommet,....kan være så heldig at det er ledig når man er der:) eneste ulempen er at det koster 150,- i døgnet for å ha det...tenkte det var kjekt at kjæresten min kan bo der sammen med meg og lille-gutt de dagene på sykehuset! men det kan han vel i og for seg også gjøre dersom man får enerom da:).....selv om vi bor 10 min unna sykehuset, så er det vel en trygghet å få være sammen hele døgnet:) når har du termin anonym?

Skrevet

Jeg mener også å huske at det var 5 alenerom fra visningsrunden på føden.. Men hvilket skriv er det snakk om her? Har ikke fått noe skriv som skal sendes inn jeg? (Har termin i midten av februar..)

Skrevet

Kaja:

Legen/JM din skal sende inn det "midterste halve" arket på kontrollskjemaet ditt. Det er søknad om fødeplass. Når det er sendt til det sykehuset du skal føde på, vil du motta velkomstbrev fra Lhmr sykehus, sammen med et skjema du skal fylle ut. Der skal du fylle inn info om deg/samboer og evnt ønsker for fødsel, samt sykdomsbilde fra tidligere. :-)

Skrevet

OK! Takk for opplysningen:) Det må jeg ta opp med jordmor på neste kontroll.. Sikkert blitt noe rot pga flyttingen! Men jeg ble jo innkalt til UL der så synes det er litt rart, for jeg sa fra da om at jeg ville føde der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...