Gå til innhold

Noen som har det som meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har masse utflod, mensmurringer og har en ubehagelig mage, er liksom litt vondt i magen på sidene..hmm, noen som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt på vei er du?

Eg har og masse uflod og litt ubehag i magen - men det e kjempe vanlig!

Eg e 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i uke 5 hadde jeg kjempe mens-murringer!

Trodde mensen sko komme hele tiden - men den holdt seg heldigvis vekke!:-)

Du har de symptomer som er mest vanlige i forhold til hvor langt du er på vei!:-)

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og vondt i magen. Av og til stikkende smerter, av og til som mens murringer. Har fått høre at det er normlt. Har vært på tidlig UL og sett knøttet. Er 8+4 på vei nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!

 

Jeg hadde det sånn som deg i nesten hele 1tri jeg:) Nesten helt fra eggløsning, faktisk!

Nå er jeg i 17. uke, og det har roet seg, og alt er foreløpig i orden:)

 

Mensmurringene du kjenner, er livmoren som strekker på seg. er det første gangen du går gravid? Særlig da kan du kjenne ekstra mye, ettersom livmora skal gjennom mye nytt, men en kan ofte kjenne det i senere svangerskap også, ettersom jo alle er forskjellige.

 

Pga hormoner osv, vil fordøyelsen din oppføre seg annerledes enn ellers, og du kan oppleve å få mye luft i magen, forstoppelse eller diare. Alt er helt normalt, og det er ikke farlig for barnet.

 

Prøv å ikke spise smertestillende mot disse mensmurringene, det hjelper ofte å gå en tur, eller å legge en varmeflaske på magen:)

 

Gratulerer med å være gravid, du kommer til å oppleve mye rart og spennende i kroppen din fremover!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har også mye utflod,nesten som jeg har tisset litt i trusa.

masse mensmurring,har også litt vondt i ene siden. Har begynt å få litt ømme bryst også.

Men forstår at dette er helt normalt,det er betryggende å høre at andre også har det på samme viset. Jeg er inne i uke 4 nå,tror jeg.

Skal ta en test på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...