mamma til yalisa Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Er dønn forkjøla, og hoster mye og nyser. Satt på wc, og fikk et skikkelig nyse anfall. Tørket meg, og så blod :-( Er i uke 34, og har ikke smerter eller noe. Kjenner liv i magen, og kansje litt ekkel nederst i magen. Tørket meg flere ganger, og blod på alle tørk. Hva kan det være. skal jeg ringe føden?
tinemor83 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Var det bare blod eller var det litt slim også.. ofte litt blod i forbindelse med slimproppen. I tillegg så er vi ganske blodfylte der nede i forbindelse med graviditet, og har lett for å blø. Dette fikk jeg i hvertfall beskjed om når jeg begynte å blø i uke 8. Men jeg tror jeg ville ringt føden for sikkerthets skyld. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite.. Lykke til og hold oss oppdatert! Klem fra
mayaya Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Jeg vet ikke hva det kan være - men uansett synes jeg at du godt kan ringe føden, for det er det neste å få et kvalifisert svar, uansett... Lykke til, og hold oss oppdatert :-)
Oi ..! Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Kommer blodet fra tissen eller rumpa, da? Det kan jo bare ha vært et blodkar som røyk? Hvis det kommer fra tissen, ville jeg ringt til sykehuset for å høre. Om ikke annet, vil du få et svar og bli roligere av det. Kommer det fra rumpa, er det nok ikke det minste farlig Lykke til!
mamma til yalisa Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2007 Kom fra kjeden, for dyttet papir opp der for å sjekke. Har sluttet nå, men tror jeg ringer for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk også blod på papiret en gang jeg var på do og kjente litt angst for at noe var galt. Men jeg oppdaget at det kom fra rumpa, så da roet jeg meg igjen.. Er ikkenoe gøy det der, men man er jo så blodfylt der nede i disse tider!
mamma til yalisa Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2007 Ringte nå, og fikk beskjed om å se an litt. Om jeg blør mer eller får vondt i magen så skulle jeg ta kontakt igjen. Så da legger jeg meg nå tenker jeg, og satser på at det ikke er noe farlig. Passer ikke med fødsel nå mens er så forkjølet. Og vil jo helst at babyen skal få litt mer tid inne i magen. Takk for svar :-)
mayaya Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Godt å høre!! Slapp av, og så ser du hva som skjer. Natta! :-)
peppa Skrevet 14. januar 2007 #10 Skrevet 14. januar 2007 Hvis det kom i forbindelse med at du økte buktrykket (nøs), kan det godt bare være et blodkar som har sprukket. Så lenge det gir seg av seg selv, og du ikke har vondt, og kjenner liv som vanlig, er det nok ikke noe farlig. Men det er jo greit å ta en tlf til føden som du gjorde likevel. Jeg har hatt dette et par ganger i forbindelse med at jeg har hatt avføring og ehem, trykket kraftig.. Tok det opp med jordmor som mente at det høres veldig udramatisk ut. Men det er litt ekkelt akkurat der og da, enig i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå