gullets mamma Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Kunne ønske jeg kunne gått hjemme med han i mange år jeg.Flere som føler det sånn.Har ikke noe behov for å komme meg tilbake på jobb.Vil egentlig bare være hjemme og få flere barn snart også
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 jeg å vil bare være hjemme sammen med gullet mitt:) men har levert søknad på jobb nå(ekstrahjelp på butikk)...trenger pengene så sånn er det... blir ikke mye jobbing da,men lell... kommer ikke til å ha han i barnehage før vi flytter... og da er han ca 2 år,så får nå igrunn kose meg hjemme med han i en stund til...han er snart 6 mnd...
gullets mamma Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 min er 11 mnd.skal gå hjemme med han et helt år til da.Det blir topp!Skal bare jobbe annenhver helg dette året.Da slipper han barnehagen heldigvis.Blir vel barnehage når han er 2 år,men ikke fulltid tenker jeg
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 blir omtent slik som her da... Når vi skal ha han i barnehage så blir d sånn ca 3 dager i uka eller noe(man,ons,fre) sambo skal ta over gård og blir bonde, så han får nok være mye sammen med foreldrene sine ja;) åsså har vi jo planer om en liten en igjen da..om et par år... herregud...er så babysjuk:p hihi
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 Jeg og koser meg masse! Føler likevel jeg må jobbe etter et år+ fordi jeg må ta vare på den utdannelsen jeg har. Synes ikke jeg har fått god nok arbeidserfaring pga. utenlandsopphold og nå er jeg tredve... men skulle ideelt sett gått hjemme litt lenger ja!
♥maxen min♥ Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 ååå jeg også, er helt fantastisk å være hjemme mamma! Begynner å jobbe igjen i mai og da er han 10 mnd bare, synes det er altfor tidlig, men da er permisjonen min ferdig. Tiden går så altfor fort! Men nå skal jeg bare jobbe 50% da, men blir allikevel borte i 2 og 3 dager av gangen.
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Jeg kooooser meg også hjemme med gutten min Men nå kommer permisjonsslutt nærmere og nærmere... Hvis jeg har noen jobb å komme tilbake til da... Har uansett tenkt å studere som privatist til høsten, slik at jeg får et år til hjemme med lillemann
yasmina Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Vi flytter nå og da kommer ikke jeg til å gå ut i jobb med et første. Tenker barna kommer til å ha mamma hjemme til dem nærmer seg skolealder og jeg syns det er helt topp !!!!
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 14. januar 2007 #9 Skrevet 14. januar 2007 Ååå, ja.... jeg og storkoser meg og ELSKER å gå hjemme med datteren min!! Kunne ikke forestilt meg noe bedre... Men jeg må nok begynne å jobbe igjen 1. august... Hun blir 1 år 31. mai, så går hjemme litt over ett år da... Mulig jeg må jobbe litt innimellom fra mai også... Gruer meg, for det blir trist... Men det blir det samme som hun over her skriver, at jeg må ta vare på utdannelsen min.. Er frisør, og må komme litt inn i moter osv. igjen føler jeg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå