Gå til innhold

Hva er dette? (detaljert info) TRENGER SVAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært på do. Og jeg som vanligvis har mye utflood og er vant til det og lukten. Men denne gangen var det helt noe annet. Det luktet veldig spesielt og var mer sånn grønn-aktig slimete...

Lurer på hva dette er for noe? Kan det være slimproppen??

Håper på maaange svar!!!

Hvis det er slimpropp, hva betyr det egentlig?

Eller er det vannet?? Eller er det helt noe annet??

Er forresten 31 uker idag!! Berre 9 uker igjen :)

Syns dette er veldig flaut, derfor signerer jeg med anonymt, håper på forståelse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er grønt så bør du ringe til føden.. Grønn er ingen bra farge i slike sammenhenger.. Tror at slimproppen kan ha litt blod i seg, men ikke grønnfarge. Det kan være misfarget fostervann, og da må du ta kontakt med fagpersoner!!! Grønn kan være signal på betennelse osv.. Ring føden!!!

Skrevet

Er ikke grønt fostervann bare tegn på at barnet har bæsjet i vannet?

Er 100% sikker på at jeg har lest det... Men nå husker jeg seff ikke hvor :oP

Skrevet

Jo men da må babyen tas ut, kan være fare for infeksjoner dersom babyen puster inn bæsjen... En venninne av meg opplevde at babyen ble stresset under fødselen, og bæsjet i vannet. Han fikk infeksjon i lungene og måtte være over en uke på sykehuset. Så det er viktig å ta kontakt dersom man mistenker at det er bæsj i fostervannet!!

Skrevet

No ble jeg skremt.. ringer til føden nå og hører....

Skrevet

Nu har jeg ringt føden... De sier at det må nok bare være bakteriell vaginale. De vanlige bakterier man har i vagina ble utskjøvet fra en annen bakterier og kan derfor bli grønnaktig. Jm mente at det ikke var farlig og at jeg måtte bare slappe av og roe meg ned.

Hvis det er ganske plagsomt, så kan jeg få skaffet tabletter til skjeden.

Hun spurte også om hvordan formen min var + om de var noe blod, formen min er bra og ingen blod i sikte. Da var det ikke noe å bekymre seg. Okei.

Takk for hjelpen, jenter!! Jeg ringte til føden og nå kan jeg bare slappe av...

ha en fortsatt god helg!

Skrevet

Kjempe bra at du ringte, og bra at det ikke var noe alvorlig:-) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...