Gå til innhold

Hvilke bleier bruker dere på babyen deres? 4mnd+/-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg..:)

Her bruker vi libero discovery, 7-14kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker samme som deg på natta. om dagen bruker eg pampers. husker ikke helt hva de heter, men får 88stk for 70kr på Rema:)

5mnd

Skrevet

vi brukte lidl sine og det gjør vi fremdeles...kjempegode bleier;)

Skrevet

Pampers active fit :o)

Skrevet

Pampers active fit. Akkurat gått opp en str til nr 4. Han er 4mnd2uker

Skrevet

Tessemor!

Oi, det var stor bleie.. Hvor stor er han?

Snuppa her er str 62 for tiden.

Her går det i Pampers 2 på dagen (2-6kg, er litt trang, men går greit), og pampers active fit nr 3 på natten. Har prøvd lidl sine også (4-9kg), ikke så verst de heller, men litt tykke under klær, så bruker de mest på natten.

Skrevet

Han her bruker str 68. Synest det er bedre at bleien er litt stor, enn liten, for da får han sår rundt lårene.. Men disse bleiene kan vi nok bruke leeenge!:)

Skrevet

Vi VAR fornøyd med LIDL bleier, men fikk kraftig utslett. Jeg tror at de inneholder alt for mange kjemiske stoffer ( bleier ble knall blå noen ganger...)

Skrevet

Vi bruker Lidl kjempefornøyd brukte den nr 3 frem til han var 4 mnd og 3 uker bruker nå nr som er 7- 14 kg eller noe

Libero upanggo og libero maxi ble prøvd i går og han er 5mnd og 1 uke

begge ble klissvåte igjennom

Skrevet

Bruker coop sine og er kjmpefornøyd! Tror det var 7-17 kg, eller var d 14...........orker ik gå se :-)

Skrevet

har brukt lidl sine 4-9kg, nå er de for små, det er for langt å kjøre til lidl kun for bleier, så vi bruker libero discovery 7-14kg i mellomtiden.

Skrevet

Vi bruker coop sine. 7-16kg. Har brukt de en stund, for hakket under lak hele tiden. Hun er 4 mnd og 6 dager, og veide 6,4kg for en uke siden :o)

Skrevet

Vi bruker Abena ( 8-18 kg) og Libero ( 7-14). Veier 7,240 kg

Skrevet

Pampers active fit. De er supre!

Skrevet

Vi bruker også libero discovery, men vi bruker tøybleier i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...