Gå til innhold

har dere tenkt på navn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hahhaha* En smule sleip *bubbs* =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den var god*bubbs*!:)hihi

tanta til celine

jeg har ikke orka å engasjere meg så mye i guttenavn for jeg liker jo ingen:)men bør vel prøve litt mer før jeg gir opp for jeg har jo ikke akkurat stått på for å si det sånn!:)hehe

Skrevet

*hihi* Du får titte i sånn navnbok da vettu! Det må vi! =P

Men jeg "tror" vi får en jente jeg da. Vet ikke hvorfor, bare føler det på meg! =P

Skrevet

ja jeg føler også at jeg får en jente men det er sikkert fordi jeg vil ha en jente veldig sterkt!:)hehe

men jeg vil ha gutt etterhvert også da så jeg må jo finne et guttenavn en gang også!:)navnebok er en fin ting å ha men har ikke turt å kjøpe det ennå:)hehe

Skrevet

Låner av søstra mi jeg! *hihi*

Går du på folsyretabletter eller?

Nå er det snart kvelden her! Vil bare sovne, så det bare er 5 dager til kjærsten min kommer hjem! Savner han såå masse! :o(

Skrevet

jaa :) Jeg har tenkt på navn så det suser ;) Er ikke graviid enda heller :)

Meeen...Synst Anthea er ett nydelig navn,Selma,HANNAH ELENA!<3 det navnet er jeg forelska i ;p hihi....

Men nor det kommer til guttenavn..mye vanskligere...men Tobias er jo veeldi fint :)

Skrevet

Elena liker jeg også! Men blir nok ikke det på noen av mine barn nei! =P

Skrevet

nei har ikke begynt å ta det ennå heller:)vil ikke sette griller i hodet å få ennå mer lyst!:)hihi

prøver å holde det på et lavt nivå til det blir mer aktuelt!:)

ja du får legge deg å sove så kan vi vel snakkes mer siden vi!:)

*nattinatt*

super 87

det var jo fine navn det!:)spesielt hannah:)hehe

nei guttenavn er verre...

Skrevet

Skjønner! *hihi* Prøvingen er jo litt nærmere for oss enn for dere.

Ja jeg kommer ihvertfall til å stikke innom her hver dag! Må jo følge med om det er noe nytt! =P

Natti natt da. Koselig å snakke med deg! ;o)

Du får ordne deg profil her inne, så kan vi sende sånn postmeldinger! ;o)

Skrevet

ja jeg er innom her hver dag jeg også så vi ses vel igjen!:)var koselig å snakke med deg også!:)

natta!!

Skrevet

hehe :) Jeg har skifta nick...Kalla me super87 før ;P hehe...Nå er det Tøffa:) ;p hehe.....

hehe...Hannah er nyydelig :)

Skrevet

Å ja, jeg tenker masse på navn. Men jeg og mannen er nok litt uenige ja. Hehe, bra vi har litt god tid til å bli enige ;)

Jeg syns Nathalie, Julie, Julia, Emilie, Tuva, Rebekka, Elise, Sarah...

Og guttenavn som Kristoffer, Sander, Nathaniel, Simon, Aleksander, Leon, Bendik, Markus.

Skrevet

nathaniel!:)det har jeg tenkt på en gang i tiden...hadde glemt det jeg!:)hehe

det navnet syns jeg er kjempe fint faktisk!

Skrevet

Vi er ganske enige om Thea Emilie foreløpig;)

Når det gjelder guttenavn, vil vi gjerne ha et dobbeltnavn med navnet Erland i, etter faren hans. Kanskje Erland Leander... Kommer vel da bare til å bruke Leander. Guttenavn er vanskelig!

Skrevet

Jeg har alltid hatt Lucas på favorittoppen når det gjelder guttenavn, men plutselig heter jo annenhver nyfødte gutt i Norge dette! :( (føles i allefall slik..) Etter dette tenkte jeg at vi fikk nøye oss med en Luca, men JOMMEN så er det to vennepar av oss som har kalt ungen dette! Erre mulig!?!

Fine navn jeg har igjen på lista er:

Hampus (finest..)

Nicolai

Johan

Bram

Lars

Luca

Lucas

Emil

Nilas

Skrevet

Hmm, navn ja..

Mitt favoritt jente navn er: Ada Lovise, Lovise etter min mormor. Men det er mange fine, Linnea, Amalie, Sofie.. Guttenavn er verre, men har falt veldig for Jonathan og Victor. Jeg har ikke snakket så mye med samboer om navn enda, er jo ikke gravid enda heller så.. Men, men.. Jeg drømmer videre

Skrevet

ønskeråbligravid: Jeg har tenkt på Ada Elise... eventuelt Ada Elisabeth! (Oppkaling) Moro.... men synes det er litt tungvint med to navn som begge har vokaler i forstavelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...