Gå til innhold

har dere tenkt på navn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på navnedebatten å titta litt og jeg holdt på å le meg i hjel!:)

for noen rare diskusjoner og småkrangler de har der:)hehe

selv om vi ikke er helt prøvere ennå men skal ganske snart bli det:)

har dere tenkt på navn??

selv liker jeg andrea, linnea, vanessa, samantha,isabella og andre navn i den duren:)

guttenavn syns jeg er veldig vanskelig å finne...kommer ikke på noen jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jentenav klare! Enten Elise (etter min bestemor) eller Julie.

Jeg har ikke ETT guttenavn jeg kunne tenkt meg å kalle ungen min, så den blir verre! =P

Kjempe fine navn du har! Likte best Andrea jeg! ;o)

Skrevet

Ja, det har jeg. men noen er jo fra forrige svangerskap da...

Jente så har jeg: Rikke, Rebecca, Cassandra, Theodora og Aurora...

Gutt: Jasper, Ravn.... Hadde flere men husker ikke nå...=o)

Fine navn du har da...

Skrevet

det er fint at noen liker de da for det gjør ikke sambo:)

liker best andrea jeg også men det kommer absolutt ikke på tale i følge sambo:( men nå er jo jeg en ganske sta og egen person så vi får se:)hehe....det jo egentlig han også så det blir nok en hard kamp...hvis ikke andrea slår i gjennom da blir nok linnea!(blir en kamp om det navnet også)

har fine navn dere også da!liker godt cassandra og elise(a) men nå er de brukt opp her hos oss desverre så de kan jeg ikke bruke....

off...guttenavn...hva er det??

Skrevet

Jeg vil egentlig ha Nathalie jeg da, men det vil IKKE sambo! Så det har jeg slått helt fra meg! *hihi*

Vil aller helst ha Elise, siden det er mellomnavnet til bestemora mi. Så vi er enige om at hvis vi får en jente skal ho hete det! :o)

Guttenavn ja! =P Kommer liksom ikke på ett navn jeg liker jeg! =P

Skrevet

Her er navn jeg synes er fine:

*Elise (var sambo sitt forslag og det støtter jeg fullt ut, etter min bestemor)

*Julie (Men kan ikke velge det pg niesen heter silje, blir vel for likt)

*Ada (etter sambo sin mor)

*Andreas

*Fredrik

*Camilla

*Kristian/Christian (nesten favorittguttenavnet tror jeg.. liker Ole Kristian/Christian svært godt også)

*Mads

*Jonas

Er nok ganske tradisjonell når det gjelder norske navn iallefall!

Jeg liker godt dobbeltnavn, men da mener jeg begge bør brukes,,,,,, men ønsker ikke for korte navn heller.... og dobbelt fornavngår ikke (etter min mening) hvis en har dobbelt etternavn... Litt usikker der på hva jeg ønsker, jeg vil jo at mine bar skal ha mitt etternavn også, g sambo sitt, men av erfaring vet jeg at dersom en har to etternavn blir oftest det siste brukt! Men jeg vil også at vi skal ha samme etternavn alle mann.... slik jeg ser det nå vil jeg ta sambo sitt etternavn og beholde mitt også, og barna få kun sambo sitt etternavn. Dobbeltnavn hvis det klinger best, eller kun ett navn hvis det klinger best.

Skrevet

Så morsomt at vi har like navn øverst på lista Bare Ine! *hihi*

Skrevet

nei jeg er utrolig sær på guttenavn jeg også....det kommer til å bli et stor problem hvis jeg får en gutt...gutten min kommer ikke til å ha noe navn han!:)hehe...neida....kommer vel på noe til slutt:)

nathalie er et kjempe fint navn!har faktisk tenkt på det selv:)

uff...kjedelig at vi må ha så teite samboere:)hehehe

kan de ikke bare være nikkedukker å si ja da?:)

Skrevet

Ikke sant! Hadde vært veeeldig greit det! *hihi*

Neida, jeg er fornøyd med Elise jeg! Bestemora mi har betydd veldig mye for meg, så håper litt at vi får jente jeg!

Blir såå koselig å fortelle at vi døper jenta vår etter ho! :o)

Skrevet

Tanta til Celine:

Er så kosleig med oppkalling,.,,,, eneste er at min bestemor hadde det navnet til mellomnavn, men ikke var så begeistret for det (hun er dessverre død nå). Men hun hadde nok blitt stolt om jeg får jente og kaller opp hun etter min gode snille bestemor!

Skrevet

Bestemoren min bruker aldri det navnet hun da, men det er jo et nydelig navn syns jeg! Så hvis jenta vår (hvis det blir en jente engang) likner på en Elise, blir det navnet hennes!

Synd å høre at din bestemor er død! Håper min lever lenge nok til å vite at vi vil kalle opp en eventuelt jente etter ho! :o)

Skrevet

jeg har hatt et veldig nært forhold til min bestemor jeg også og hu har betydd mye for meg så jeg har faktisk hatt lyst til å kalle jenta mi etter hu jeg også, men er stygt å si men hu hadde så kjedelig navn:/

hu het inger og jeg kommer ikke på noen navn som passer til inger...

passer inger andrea da??eller har dere noen forslag?

ingrid hadde jo gått hadde det ikke vært for at vår felles venninne heter det:)

Skrevet

Hmm.. Vet ikke jeg.. Jeg hadde ikke kalt jenta mi for Inger (unnskyld altså :S).

Ingrid er jo såå søtt da, men ikke når deres felles venninne heter det! *hihi*

Det skal ikke være lett! =P

Skrevet

nei inger er litt gammeldags desverre:)men en utrolig flott person det var hun!:)hun var som en mor nr 2 for meg:)

inga er jo ikke noe fint det heller vettu:/

nei det skal ikke være lett nei!

Skrevet

Inga er fint synes jeg! Ei som bodde der jeg bodde før heter det, og ho var så nydelig! *hihi*

Så Inga liker jeg!

Skrevet

ja jo...inga er jo finere enn inger i hverfall da, og hu hadde jo blitt oppkalt etter oldemor hvis jeg kalte jenta mi det.:)

men det er lissom ikke det jeg har sett for meg da...kankje jeg blir vant med det hvis jeg tenker inga, inga ,inga!!:)

kjenner ingen som heter det heller vettu så det er så uvant...

Skrevet

Inga er kanskje ikke det fineste navnet når man sier det sånn mange ganger etter hverandre og høyt men! :S

*hihi* Unnskyld at jeg ler! =P Men du måå jo ikke kalle opp ungen din etter noen heller da! :o)

Skrevet

nei jeg må jo ikke det men det hadde jo vært litt kos også da!:)hehe

bestemor ville blitt glad!:)

kaller jeg dattra mi andrea da blir hu kalt opp etter pappan sin for han heter andre:)hihihi

men andrea har jeg likt lenge før jeg traff han så det har jo egentlig ikke så mye med oppkalling å gjøre da!:)men han liker ikke det for det er for likt sier han:)hehe

Skrevet

Ja, jeg er litt enig med han altså! =P

Men du hadde jo mange andre fine navn på lista òg da! ;o)

Skrevet

ja uff...bøyer meg i støvet der altså...men jeg liker andrea!!:)kan ikke han bytte navn da?:)hihihi

syns det jeg:)hehe

nei uff...han jo ikke det heller vettu...*sukk*

Skrevet

*hihi* Er nok LITT lettere om dere finner et annet navn til babyen deres! =P

Men du, vet du hvem kjærsten min er eller? *nysgjerrig*

Skrevet

ja uff, det er nok litt lettere det ja:)jeg får klamre meg fast til linnea:)hihi

jeg får prøve å få tankene over på gyttenavn for det kan jo bli det også!:)

og der vil jeg bruke lang tid!!

Skrevet

å så gyttenavn da:)hihi

guttenavn kanskje?:)

Skrevet

Er ikke nødvendig for meg å begynne å tenke på guttenavn! Vi har virkelig gått igjennom alle guttenavn som finns! *haha*

Skrevet

Om jeg får bestemme... ;) ...da blir det:

Iben (jente) eller Hampus (gutt)

Så kan typen heller få velge mellomnavnene (som self. ikke skal brukes til hverdags... hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...