Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hun sutrer og er sur fra morgen til kveld, selvfølgelig md små opphold.. Men her snakker jeg om seriøst mye klaging. Jeg har vært hos lege med henne, der fant de ikke noe galt. Kan heller ikke se noen tenner på gang... Hva kan det skyldes??? Begynner å lure på om jeg gjør noe seriøst galt jeg :-ø(
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 er hun i ferd med å lære noe nytt?krabbe,reise seg eller gå feks?da kan de ofte bli litt survete før de mestrer det. Seperasjonsangst?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Hun prøver å reise seg opp, men klarer ikke. Hun sitter ikke alene enda, men krabber. Jeg har merket at hun er blitt veldig klengete, vil opp på fanget hele tiden, drar meg i beina, men når hun får komme opp vil hun ikke være der.... sukk!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Kanskje hun vil at du skal holde henne i hendene og gå med henne?? Min knott på snart ti mnd har også sutret mye i det siste, (slik at jeg lurer på om det er normalt) men jeg tror rett og slett det er fordi han har så innmari lyst å gå selv! Rett og slett litt frustrert over sine egne begrensninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå