Lille Trille* Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har nå ganske sterke smerter i underlivet, og lurer på om det er eggløsning. Jeg har hatt slike smerter innimellom i mange år nå, men jeg har ikke tenkt på om det er eggløsning eller ikke. Smertene går over i løpet av et kvarter, derfor har jeg aldri spurt lege om det. Jeg har ikke sett noe klart mønster i forhold til syklusen min, men jeg er helt sikker på at jeg ikke har slike smerter hver måned. Men når jeg tenker etter, er det aldri flere ganger i måneden, og jeg har aldri vondt slik når jeg har mensen. Men jeg fikk mensen 3. jan, og har en stabil syklus på 30 eller 31 dager. Ifølge flere eggløsningskalendere skulle jeg da ikke ha hatt eggløsning før den 19. eller 20. Er det fortsatt mulig at jeg har eggløsning nå? Håper i grunnen ikke det, samboreren min har vært borte hele helga, og kommer ikke hjem før på onsdag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7785642-eggl%C3%B8sning-h%C3%A5per-noen-kan-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2007 #2 Del Skrevet 14. januar 2007 Det kan godt være det er forberedelser til EL - syns det høres tidlig ut med eggløsning nå allerede (du er på dag 11 i dag?)... Selv kan jeg ha det jeg kaller for eggløsningssmerter i en periode før EL, denne syklusen har jeg hatt sånne smerter på dag 6+7 og 13-16, med eggløsning på dag 16. Har hatt flest 30 dagers sykluser det siste halvåret, med et par unntak på 27 og 28. Mine smerter kommer og går litt, kan ha det flere ganger på en dag, men vanligvis bare i et minutt eller to av gangen. Rundt selve EL er de skikkelgi vonde, og mye verre enn sånn vondt jeg har rundt mensen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7785642-eggl%C3%B8sning-h%C3%A5per-noen-kan-svare/#findComment-7785836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå