Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Nurken nærmerer seg ett-år og vil gjerne stå. Men er fortsatt litt ustabil, så faller og slår seg ofte.... igår falt mot bordkanten på ansikt, og er nå litt blå på den ene kinn og leppe... ser ut som en liten sår på innside av leppe.... Føler meg som veldig dårlig foreldre:( hvor ofte slår de seg når de er ved ett-år?
Expat Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Kommer vel an på hvor aktive de er! Vi har en stillesittende pingle, hun slår seg kanskje en gang per dag, og ikke sterkt, og har ikke slått hull på seg noen plass ennå. Til de som raser rundt og dæljer inni noe hvert femte minutt... Mye er normalt!
brooklyn Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 vi har en pøbel som løper rundt i ett sett. Han slår seg hele tiden, faller ned fra krakker, snubler i føttene når han løper, skaller hodet i bordet når han leker gjemsel, you name it, han har gjort det. Skrubbsår og blåmerker på hele kroppen, men lykkelig og glad. Blir det gråt (som da han falt ut av HANDLEVOGNEN da han var på shopping med pappaen..grrrrrrrrrrr), blåser vi på vondten og susser litt, så er det bra igjen. Da den 1 tannen hadde poppet opp ute, mistet han taket og slo munnen i bordkanten. Mye blod og jeg var redd han hadde slått den andre tannen opp i hodet (nesten): Har blitt endel telefoner til min tannlege-tante, ja:) Tror alt er normalt. Og han lider ingen nød om han har noen blåmerker og skrubbsår. ...selv om han begynner å sutre hvis han blir møkkete på hendene, f.eks sand eller jord. Det liker han ikke. Å hoppe ned fra en krakk, helt ok. deise ned fra sofaen, helt ok. støv på fingen, hyyyyyyyyyl!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Takk for svarene:=) Nurken oppfører seg normalt, og han spiser tross for såret i/på leppen. Men tror nok vi ringer til fastlege imorn... Har aldri trodd at jeg er hysterisk mor før nurken kom, men må nok innrømme at jeg er litt det... Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå