Gjest Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Jeg har våknet flere ganger midt på natten av at det ringer på døren(aldri mer en 1.gang pr.natt). Våkner pluttselig og blir helt lys våken.... Vett at det ikke ringer på døren, men alikavel føles det veldig virkelig ut - hører det liksom så tydelig... Dette har skjedd flere ganger i løpet av noen mnd. (den ene gangen var samboeren våken - så er helt sikker på at det ikke ringer på døren på orntlig for han hørte ingenting) Noen som vett ka det betyr - vist det betyr noe da...;-) Kan jo bare være at det e eg så e litt sprø....;-) 021175
To tupper Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Prøvde å slå opp i drømmeleksikon for å finne noe til deg, men jeg ble ikke klokere. Det kan jo ha noe med at noen i nærheten av deg gjerne ville åpnet seg for deg ,men ikke helt tør. Jeg tror det har noe med at noen vil ha kontakt å gjøre. Ikke vet jeg. Det var i hverfall noe slikt det sto nå det var drøm om en dør, men er vel ikke helt det samme.
To tupper Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kan forresten ikke spå. Det er bare ett vanlig menneskes meninger, også drømmeleksikonet da!
Gjest Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Hehe! Takk for det! Setter pris på alle svar eg!:-) Har og tenkt litt på at det kan være det... Men forstår ikke helt hvem det ka være... Er så rart at eg har våknet av denne dørklokken så mange ganger og over så stort tidsrom... Noen andre som vett??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå