Gå til innhold

Hjemme igjen fra sydenferie:-)


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Og vi har hatt det super fint!! Var på Gran Canaria for første gang. Flyturen gikk over all forventning, vi hadde kjøpt et ekstra flysete til Amandus så det gjorde turen sååå mye bedre:-) Turen hjem gikk litt værre, masse turbulens som endte opp med at lillegullet kastet opp sikkert en liter med mat og væske...ikke noe gøy for verken han eller oss. Men ellers sov han mye.

Var en typisk norsk sommer der nede, så vi badet ett parr ganger og Amandus synes det var kjempegøy å få plaske rundt med gakk-gakk'en sin, hihi! Ellers så var det deilig for oss å hente oss litt inn etter en tøff høst/vinter, og vi trengte å kose oss litt med den lille familien som vi har blitt.

 

Turen gikk så fint og Amandus oppførte seg eksemplarisk. (frister med flere sånne turer) Han har nå lært seg å si ma-ma (kanskje ikke helt bevisst nei, med dog) og sitte nesten selv:-)

 

Ser jo at her har det vært myyye aktivitet på en uke, det gleder meg:-) Men tar nok litt tid før jeg får lest igjennom å sett hva spennende dere har skravlet om...får ta det i morgen:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

morsomt å høre at alt har gått bra. Sitter og leker med tanken på å dra enten til Tyrkia i begynnelsen av mai (evt slutten av juni) eller om man skal dra et annet sted..

 

Er så redd for ukjente bakterier for disse små...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjekt! Flott at dere hadde en kjekk tur:-) God lesning for meg siden vi skal ut å reise i feb/mars til Gran Canaria selv, gleder oss kjempemye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Godt å høre at ferien gikk bra!! :o)

(Og jada, litt misunnelig ja!!)

 

Når du får litt tid, så stikk gjerne innom DIB-treff siden også... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem. Kjempefin tur dere har hatt. Jeg har aldri vært i syden, så heldigvis vet jeg ikke hva jeg går glipp av.

Ja, her på Juli-klubben er det mye liv for tiden. Kjempekjekt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sveis!

 

Hørtes ut som en herlig ferie! Så godt at dere fikk koset dere sammen :) Gleder meg til sommeren jeg nå. Da har jeg jo begynt å jobbe igjen, men jeg skal søke om ammefri og får da kortere dager enn normal arbeidsdag....så forhåpentligvis blir det noen solstråler på min bleke kropp også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake, koselig å høre at dere har hatt en fin tur.

Vi tok en sånn tur i februar i fjor, det gjorde virkelig susen. Fikk hentet oss inn etter følelsen av en laaaang vinter og hadde masse energi når vi kom hjem igjen. Er absolutt å anbefale :=) Synd vi ikke sees på onsdag da....men jeg skal få blitt med neste onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...