tinemor83 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 ...og det er på tide å skifte forum. Tiden går ufattelig fort, det er ikke lenge siden jeg var i første trimester. Her inne synes jeg nesten det er litt skummelt å lese innlegg. Mange av dere er så nærmt fødselen og det er litt skremmende for oss som har litt mer tid forran oss. Men også veldig spennede å lese om både fødsler og overtidsmammaer. Skjønner forresten godt at dere er utolmodige! Gikk lenge over med min første datter, og føler med dere.. Er sykemeldt for tiden og det kommer jeg til å være resten av svangerskapet også. Derfor er det meste av utstyr i orden her i huset. Lurer litt på hva jeg skal slå i hel tiden som kommer med, samtidig som jeg tenker at jeg skal nyte hvert sekund. Uansett, glad for å kunne komme over til dere nå, og lykke til til alle dere som har fødselen nært forestående! Og selvfølgelig til alle dere andre også ;-) hilsen fra
stinelin81-3 smågull Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Min første dag i dette forumet også jippi!!! Skremmende... men gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå