Gå til innhold

IVF-erfaringer fra Omnia (Aleris) i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har god erfaring fra Omnia og dr. Holst. Jeg er 10 år eldre en deg og jeg så på muligheten for å bli gravid som svært små. Vi gjennomførte vårt første IVF i mars 2006, og jeg bestemte meg for å sette inn 2 egg. 6 desember fikk vi 2 flotte jenter. Jeg gikk til healer før innsetting for å opptimalisere kroppen, det er viktig med energi rundt livmora.

Siden jeg var 37 da vi begynte å tenke på IVF dro vi rett til Omnia. Har gått hos Holst og har bare positive erfaringer.

Vi mistet ï uke 5 på vårt første forsøk, men på det andre forsøket har det gått veldig fint, er nå 35+3 og har begynt å tenke på nestemann :o)

Holst og resten av gjengen på Omnia tar deg på alvor og er serviceminded i massevis.

Masse lykke til!

Hvor lang venteliste er det forresten på Ullevål?

Hei på dere begge

Takk for at dere delte dette med meg :)

Jeg gleder meg veldig til å komme i gang privat - og det er godt at vi kan komme i gang asap.

På Ullevål er det for tiden et sted mellom 8-10 måneder, har jeg fått beskjed om...

Lykke til videre begge to :)

Annonse

Hei igjen

Godt å høre om positive erfaringer fra Ullevål.

NB: Jeg skrev over her at det var 8-10 måneder på Ullevål. Nå snakket jeg nettopp med de og nå var ventetiden kortere. Vi søkte i september og nå fikk vi beskjed om at det skjer noe i februar/mars.

:)

X-fingre.. :-) ønsker dere tillykke i en SPENNENDE og rar tid fremover. Det er så mye faser en skal igjennom....og de tar aldrig slutt. Først hormoner, så egg ut og egg inn..redd de både tisses ut og ikke fester seg. Går det bra?, kjenner jeg meg kvalm nå? blør jeg el er det bare antydning til blod? -bare litt utflod kanskje? jippi jeg kasteropp :-) er det friskt? er det FLERE? Dette bare fortsetter og fortsetter :-) Nå 3år senere......skal vi presse barnet til å slutte med smokk? hva med bleien? huhh hva gjør vi med den banningen ;-) Tar aldrig slutt...SÅNN ER DET :-)

Heisann. Vi har nettopp kommet i gang på Aleris, følte vel vi bodde der forrige uke.. men erfaringene så langt er helt vannvittig gode!

Vi har blitt tatt imot på en utrolig bra måte og blitt tatt på alvor på alle måter. Jeg har virkelig tiltro til Dr.Holst og Dr.Magnus og angrer ikke på at vi valgte å fullføre forsøkene til "fullpris" framfor å vente i måneder på offentlig tilbud. Dessverre blir nok dette et spørsmål om økonomi.

Sender dere varme tanker...

Dere kan jo gå til konsultasjon. Vi fikk IVM-behandling der, noe jeg forstår er bare de som gjør.. og det innebar mye kortere forberedelser og vi betalte bare 14 000 + medisiner... Hør om dette er noe som er aktuelt hos dere.. kommer an på hva som er bakgrunnen for barnløsheten...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...