Gå til innhold

Urolige ben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det?

Jeg ligger å vrir meg om natta. Gir seg hvis jeg har ligget oppe til tre fire fem og tar meg en paracet. Men ikke bra det heller!

Prøver å legge føttene høyt men hjelper ikke stort heller. Også er det jo alle dobesøkene i tillegg!

Ja, legen sa jeg burde huske på dem før i tiden som ofte hadde ti barn og måtte ut å melke kyr i tillegg ..... MEN JEG BLIR SPRØ jeg! Og klokken seks våknet jenta våres på ett. Jeg gleder meg VELDIG til å bli mamma igjen i mars men jeg hangler slik.

I tillegg er kvalmen kommet tilbake og nå spyr jeg flere ganger for dag.

Klage syte litt. Men spørsmålet var om noen hadde gode råd for urolige ben i første omgang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurer på om du drikker kaffi/te eller cola? Jeg måtte gi meg helt med det for å bli kvitt urolige bein. Hvis ikke kan det kanskje hjelpe litt med massasje, men egentlig syns jeg ikke at alle rådene jeg har fått har vært noe gode.

Skrevet

driver på som deg jeg også skikkelig urolig i beina og kroppen og snur og snur meg i senga må mang en gang opp å gjøre litt andre ting for så å legge meg igjen,,pluss alle tisseturene da! får bare glede oss til å bli ferdidg:)

Skrevet

Her er også urolige bein....ganske irriterende...

Men gå på apoteket og kjøp magnesiumtabletter...De hjelper iallefall for meg, og har selv fått tipset av andre her inne....

Lykke til......

Skrevet

Nei, jeg drikker lite cola eller kaffe. Eller, det har blitt litt cola på dagen når jeg har vært kvalm.. Men ikke mye . Kanskje jeg skal prøve å ikke drikke det. I dag har jeg ikke drukket cola men kjenner det allerede nå lenge før jeg skal legge meg at det murrer i føttene. Noen som vet hvorfor noen får urolige ben?

Skrevet

Prøv med bandasjer på beina, surr litt rundt der det er værst og mangen dyner i senga. Det hjeøper meg, har hatt store smerter og urolige bein i det meste av svangerskapet, hadde ikke klart meg uten.

Skrevet

Høres kjent ut! Sov ikke på mange dager.. spurte jm om hun hadde noen tips og hun anbefalte støttestrømper- jada, kjempesexy, men virker fantastisk bra!

Skrevet

Takk for tips! Om det er sexy eller ikke spiller ikke så veldig stor rolle:)

Jeg blir ihvertfall ikke sexy slik som det hangler nå!:)

Skrevet

urolig i beina jeg å. Akkurat som om det klør i leggbeinet... Og i natt var jeg oppe og tissa 5 ganger!! Pleier å være 1 gang på natta og en gang tidlig på morgenen!

Tilbake til beina, jeg må "bruke" de jeg. Sparka hardt i dyna i natt, mange ganger, ble nesten litt sliten (hihi) det hjalp, sovna etterpå. Også syns jeg det hjelper å kni hardt på beinet liksom.

Men jeg drakk både kaffe og cola i går, kanskje jeg bør prøve å kutte ut det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...