Mersa og gutta <3 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Kjøpt en Carena trille brukt, enten er det lieback lux eller easy ikke helt sikker. Men den lukter litt så kunne tenk å vaske trekket. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? Det er noen polstrete sponplater (?)i ryggen på den og disse virker det ikke som man kan ta ut...
It's all about me Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Er kanskje greit å vite hvilken trille det er først. Easy har sånn brett med koppholder på styret og klappes isammen på samme måte som vanlige vogner, mens Lieback har to separate håndtak og blir langog tynn sammenslått.
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2007 Da er det Lieback vi har
It's all about me Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 Da kan jeg ikke hjelpe deg, har Easy selv.
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2007 Hvordan vasker du den da?
It's all about me Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Tji hi det har jeg ikke gjort ennå, har holdt å tørke av med klut. Så løp nå inn for å se men må si det ser ut som det ikke går an å ta av alt........hmmm, mener hun i butikken sa det gikk an. Sorry, var lite hjelp igjen gitt (
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2007 Takk for at du prøvde iallefall
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Litt utenom, men kan jeg spørre hva du gav for Carena trilla som du kjøpte brukt? (Har en selv som jeg vurderer å selge...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå