gutt 07 + baby 09 Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 Hvor finner jeg disse? I Bergen - Åsane området?
snartmammapåny Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 du finner en veldig bra Reflex babyutstyr butikk på nordås(tror det heter) Ligger på vei utmot lagunen. ellers så er det en Reflexbutikk i åsane, tror den ligger ved gullgruven senter et sted. Ligger og en i kalvfarveien/møllendalsveien men den var jeg ikke så inponert av, veldig fuldt og rotete butikk. Babykos tror jeg den heter. ellers så har jo de fleste brio lekebutikkene babyutstyr, både den på vestkanten senter(loddefjord) og den på arken senter(åsane). Kommer ikke på mer akkurat nå
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #3 Skrevet 14. januar 2007 Gå inn på gule sider, og søk på babyutstyr, bergen. Da får du hele listen. Av de jeg kjenner til i Åsane er Simo-butikken (denne har også en avd i sentrum), samt Brio i Arken. Hørte her i går at det er stort ombyggingssalg på Brio i Arken, med svært gode tilbud på leker. Kanskje dette gjelder babyutstyr også? Vel verdt å sjekke i alle fall! Lykke til med shopping!
tinemor83 Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 De har en som ligger i hardanger veien på nesttun, Biteringen. Leste i avisen nå at de har salg der, så det kan jo være verdt å ta turen selv om du bor i Åsane.. Elles så ligger reflex butikken i åsane i Gullgruven senter og har hørt at den er kjemebra. I tillegg er det salg der også. Den på Nordås er jo kjempesvær, var der en dag og var helt imponert! Alt man trenger på et sted!! Lykke til med shopping..
snartmammapåny Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 ja om du har sjans så ta turen til Reflex på Nordås, den er bare helt nydelig butikk. Behagelig å gå å handle i, kjempe stor utstilling, så du får sett de fleste varene i utstilling. Tror faktisk det må være en av norges største babyutstyrsbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå