Gå til innhold

Tisselaken i sengen og bestilt ammetopper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå merker jeg at jeg har lyst å forberede meg.. Jeg er straks 33 fullgåtte uker og i dag la jeg ned tisselaken i sengen under lakenet.. Så skulle vannet gå overraskende tidlig så ødelegger jeg ikke overmadrassen vår ;)

Og så var jeg inne på www.hm.com og bestilte meg 2 ammetopper. Greit å forberede seg nå. Jeg har jo ammet 1 gang før, så jeg ser at sånne topper er praktisk.. Jeg kjøpte billige vanlige topper sist, og klippet amme"hull" i dem. Men jeg har lyst å ha en fin topp denne gangen.. Så nå prøver jeg dem fra H&M først. I stedet for å kjøpe noe dyrt og finne ut at det ikke var noe likevel...

Jeg har også vasket endel babytøy og skal vaske litt sengeklær til knøttet også.. Det er deilig å være igang med forberedelser.. Bare 7 uker til termin nå!! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne tisselaken Har jeg tinkt å kjøpe å... To i bilen å resten på soverommet :)

Lykke til :)

Skrevet

Hmm..burde kanskje begynne å tenke på det jeg også..vi kjøpte oss ny seng i høst med en dyr overmadrass, så det er kanskje ikke så dumt å være forderedt..har 7 uker igjen jeg også..

Nei, nå skal jeg jammen gå og vaske sengetøyet til knøttet, så har jeg i alle fall begynt med noe.. :-) Takk for inspirasjon! :-)

Lykke til! :o)

Skrevet

Det var lurt.. Har ikke tenkt på det engang jeg.. ca 7,5 uker igjen. vil helst slippe å ødelegge hele madrassen!! Takk for tipset;)

Skrevet

Bare hyggelig å være til inspirasjon.. Og tips er kjekt å gi videre..

Jeg tenkte ikke på tisselaken sist selv,, rakk ikke det,,, vannet gikk på sykehuset heldigvis,, men denne gangen regner jeg med at vannet går hjemme.. Så da er jeg gla venninnen min (på henne gikk vannet i sengen MED tisselaken) minnet meg på tisselaken ja!

Nå har jeg fått vognen i orden, montert softbagen som lenge har fungert som vinterpose til barn nr2.. Men nå er den blitt softbag igjen,, og jeg gleder meg til å putte lillebror oppi.. Blir gøy å prøve den som bag..

På vaskerommet putrer og går vask nr2 med bittesmå klær til lillebror..

Hilsen meg som koser meg med forberedelser...

32+6

Skrevet

Det er så koselig med forberedelser!!Ser du Loise klarer å holde deg våken lenge for å pusle med forberedelser! :-)

Skulle egentlig ha vært i praksis i dag (er student), men hadde vondt i magen og er ikke helt i form, så jeg innvilget meg en dag fri.. :-) Så da blir det tid til litt forberedelser i dag, har allerede satt på første vask med små babyklær og skrevet en liste over hva som gjenstår å handle inn (..den ble lang gitt..) Men det er godt å få litt oversikt, har plutselig skjønt at det begynner å nærme seg nå..(er 32+6 i dag) :-)

Ha en fin dag!! :o)

Skrevet

Hei frøy@

Ja, jeg satt oppe lenge,, min vesle datter på 23mnd har vært litt feber/forkjølelsessyk, og holdt oss oppe halve natten i går,, Så da sov jeg litt på dagen, og derfor klarte jeg å sitte oppe så lenge i går..

Litt oversikt over hva som gjenstår er VELDIG lurt!! Jeg har skrevet liste jeg også.. Da får man tenkt gjennom endel ting..

Du er akkurat like langt som meg du da,, jeg er også 32+6 i dag.. Tenk at vi er 33 fullgåtte uker i morgen og begynner på uke 34 gitt!!! *sjokk*

Men det er godt også,, for jeg kjenner at jeg mentalt begynner å bli mere og mere klar for å se lillebror.. Så da er det jo godt at det ikke er så mange ukene igjen!!

Ha en fin dag,, og riktig god bedring til deg!!!

klem, 32+6

Skrevet

Takk for det! :-)

Skjønner at du holdt ut litt lengre med en liten formiddagslur!Kan være godt det når man må være mye våken om natta. Håper jenta di er bedre nå da!!

Synes det er kjempegodt at vi har kommet helt til uke 34 i morgen, det er jo en liten milepæl det også!Tenk, da er lungene til knøttet såpass modne at det ikke blir gitt noen lungemodningssprøyte hvis fødselen skulle starte!Godt å tenke på at det ikke er så farlig OM det skulle skje noe nå..men håper selvsagt at de små får kose seg inni magen litt til ennå..

Kjenner at jeg begynner å bli mer og mer klar for å få treffe henne nå jeg også!Jeg er ganske liten av vekst selv (1.60), og magen vokser liksom rett utover, så den er ganske så stor allerede, håper jeg slipper å gå over termin, tror jeg sprekker lenge før det.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...