To_små_prinsesser Skrevet 14. januar 2007 #1 Skrevet 14. januar 2007 De siste månedene har jenta vår (nå snart 14mnd) vært en drøm å legge. Hun har en musikkuro som vi bare satte på så hun fikk høre en gang, og så sovnet hun nesten alltid av seg selv. Men for et par netter siden våknet hun og gråt som om hun var livredd. Og kveldene etterpå har hun ikke villet sove hvis vi ikke har vært i rommet med henne. Og våkner hun om natten så er det likedan, hun merker at vi lister oss ut selv om hun sover, og setter i gang å illskrike. Vi skjønner ingenting. Er egentlig ikke noe som er forandret på dagtid, selv om jeg jobber mer nå, så er hun med mormoren sin som hun alltid har vært masse med og er kjempetrygg på, og pappaen er jo hjemme med henne når jeg jobber ettermiddag/kveld. Er det noen som har opplevd noe lignende? Gode råd og tips mottas med takk. Det er slitsomt å begynne på ny med våkenetter og sånt nå når vi begge er i fullt arbeid igjen, og jeg er gravid og er veldig veldig trett...
cashewnøtta Skrevet 14. januar 2007 #2 Skrevet 14. januar 2007 Vi har også hatt en slik periode med vesla her (16 mnd). Vi følte oss plent nødt til å sitte ved senga til hun sovnet noen kvelder. Sang nattasanger imens. Etterhvert satte jeg meg utenfor døra og sang. Nå synger jeg mens jeg legger henne og går ut. Hun sutrer fortsatt litt men gir seg snart. Nå skal det sies at vi også har funnet fram babysafen igjen. Hun bare reiste seg - klarte ikke å ligge nede i senga. Liker egentlig ikke å spenne henne fast - men når det er best for alle parter så... Tar den vel snart bort tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå