Gå til innhold

TFK eller quinny???eller kanskje easy walker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en vogn trenger (duo) men vet ikke hvilken kjenner en som jobber på barnas hus og kan få litt rabatter hos henne.

Eneste grunnen til at jeg vuderer quinny er at jeg har bagen tilgjengelig samt at sportdelen kan snus men jeg hører så mye posetiv OG negativ om den men bare hørt posetiv om de to andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har hørt bare negativt omtrent om Quinny..så jeg har omtrent bestemt meg for TFK Joggster Twist... De er fine og en venninne har den og syns den er helt super. Men det er neimen noe enkelt valg dette barnevogn greiene. Men nå tror jeg at jeg har klart å bestemme meg for TFK .. Lykke til med valget!

Skrevet

helt klart TFK!kjempefornøyd med den.

Har også hørt mest negativt om quinny

Skrevet

Hva er d negative som blir sagt om Quinny? Jeg har Quinny og er MEGET godt fornøyd! Alle som prøver den er så utrolig imponert over hvor lett den er og hvor grei den er å manøvrere i alt terreng! Jeg har brukt den som sportsvogn til nr 2 og har tenkt å bruke den som bagvogn til nr 3.. D er iallefall en vogn som egner seg til mer enn bybruk:-)

Skrevet

Quinny hadde jeg droppa! Har skrevet tusen innlegg om hvor dålrig jeg synes den var :)

Er veldig fornøyd med TFK joggster Twist, bagen er stor der. Den er stor og kan sikkert brukes hele vogneperioden, den er superpraktisk ig veldig lun med stor kalesje og flere trekk, har til og med stormtrekk noe jeg synes er veldig viktig.

EW har jeg ikke prøvd. den har samme liggestilling som tfk, men fotbretet på EW kan ikke heves :( den er mindre lun. MEN den er kulere og mere stilren. Bagen er stor også på den.

Tror rett og slett du må velge en av de jeg :) Hvor viktig er utseende for deg?

Skrevet

hørt den er liten.Både bagen og sportsdelen blir fort liten når barnet blir større.TFK er myyye større både bag og sportsvogn,tåler opptil 40 kg.

Quinnyen er tyngre,og blir større sammenlagt.TFK tar nesten ikke no plass.

Har også hørt fra en del at quinnyen tipper lett.

Skrevet

Hei!

Liker utseende på easy litt mer tror siden den er så enkel i designet.

men hvor lett og små blir de når du pakker dem sammen?

Skrevet

Her kan du se mere på TFK hvertfall www.buggy.de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...